427 Reacties

3 jaar geleden

Hier twee witte ondertandjes, ze zijn al door nu nog groeien. Ze is 6 maanden

3 jaar geleden

Reactie op babylove2020

Mijn meisie is vandaag 7 maanden maar nog geen tandjes te bekennen
Hier volgende week 7 mnd en ook nog geen tand te zien.

3 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Hier ook nog niets te bekennen, bij zijn neefjes kwamen de tandjes pas met 10 maanden, dus kan ook nog well even duren

3 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Hier een hoop gekwijl, gevoelig aan het mondje en ze zit de hele tijd aan 1 kant te knagen... Maar ik zie ook nog niks en wat dikke huilbuien maar kan ook door 1001 andere dingen komen

3 jaar geleden

En daar is 2! Maar Jezus wat een scherpe dingen. Ff op m’n vinger sabbelen eindigde met een flinke tandafdruk

3 jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag 7 md, vanaf md 4 al veel speeksel, continue handjes/ vuisten in de mond. Nog steeds niets te zien. Ik vermoed dat hij achterin wat begint te krijgen, hij steekt zijn vingers zo diep in de wang tot aan kokhalzen toe… daar voel ook wat hobbelig maar ik zie nog niks. Hij heeft daar wel last van, onrustig slapen en huilerig overdag. Rodewangen…

3 jaar geleden

Hier de eerste gespot, links bovenin 😅 meer kindjes die eerst rechts / Links bovenin tandjes krijgen?

3 jaar geleden

8 maand. Gecorrigeerd 6.5 maand. Onderste 2 door. Bovenste bijna en 2 ondertanden naast de doorgekomen tanden ook bijna

3 jaar geleden

Nog meer kindjes die op hun onderlip sabbelen omdat de tandjes er door zijn/ komen? Lijkt een beetje smakkend maar het is geen hongersignaal. Tandje 1 is er net door een nr 2 lijkt nu bijna erdoor te zijn

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Nog meer kindjes die op hun onderlip sabbelen omdat de tandjes er door zijn ...
Hier ook! Ziet er super schattig uit! 😁

3 jaar geleden

Hier zijn de onderste 2 al heel goed door😍

3 jaar geleden

Reactie op miepmania

Hier de eerste gespot, links bovenin 😅 meer kindjes die eerst rechts / Lin ...
Hier komen ze boven met 4 tegenlijk 😅

3 jaar geleden

Joshua doet dit ook sinds 2 dagen, heel schattig inderdaad. Hij knaagt ook erg fanatiek op zijn bijtring, maar ik zie nog niets verder.

3 jaar geleden

Onze dochter is 6mnd +1week. Twee tandjes onderin zijn aan het doorkomen. Sinds 2 dagen drinkt ze zeer slecht. Ze drinkt nog maar 2van de 4 flessen redelijk goed (fles van 210+7). Fruit en groente hapjes gaan wel goed. Gelukkig drinkt ze tussendoor nog wel wat water. Maar hopelijk gaat dit snel voorbij. Mocht iemand nog tips hebben om haar beter te laten drinken, hoor ik het graag. Oja ze krijgt al zetpil, speciale zalf en gekoelde bijtring tegen de pijn.

3 jaar geleden

Onze dochter is 6mnd +1week. Twee tandjes onderin zijn aan het doorkomen. S ...
Zolang ze 500cc binnen krijgt is er geen paniek. Fruit telt mee met het vocht. Maar dit komt idd door de tanden dat duurde 2 weken op en af en toen ging het weer beter

3 jaar geleden

Zijn er nog meer kindjes die knarsen? Mijn zoontje heeft 2 tandjes bove en 2 beneden waarvan de bovenste nog niet volledig zijn doorgekomen. Maar knarsen dat hij doet.. pfff de rillingen over mn hele lijf

3 jaar geleden

Reactie op meryll

Zijn er nog meer kindjes die knarsen? Mijn zoontje heeft 2 tandjes bove en ...
Sem is nog meer Dracula nu, maar mijn dochter deed het ook heel erg. Vreselijk😅 maar het is vanzelf overgegaan gelukkig!

3 jaar geleden

Mijn dochter doet dit sinds 2 dagen

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mijn dochter doet dit sinds 2 dagen
Zijn de tandjes al in zicht bij Hanna?

3 jaar geleden

Zijn de tandjes al in zicht bij Hanna?
Jazeker ik ben helemaal trots😍, er is ook echt zon puntje door je voelt ook echt een hard stuk zitten. Tot nu toe lijkt het op wat krijsbuien na mee te vallen. Kom maar op met dat mooie pareltje 😌