13 Reacties

5 jaar geleden

Lijkt me niet zo erg. Ik heb zelf een winter muts gekocht bij c&a. Die valt nog wat groot, maar is door de dubbele voering wel lekker warm.

5 jaar geleden

Reactie op Cooking Baby Nr3

Lijkt me niet zo erg. Ik heb zelf een winter muts gekocht bij c&a. Die ...
Het is dieper dan het lijkt op foto

5 jaar geleden

New born mutsjes

5 jaar geleden

Mutsen waren hier bij alle kinderen drama. Ze hebben hier gewoon dikke koppen🙈😂 hoe rekbaar ze ook zijn.. Niks zat echt goed. Gelukkig is hij nu al een paar weken van de muts af. Alleen buiten nog. Dan draagt hij een gebreide muts die eigenlijk nog een beetje groot is. Vriendin van mij maakt zelf mutsjes en die zaten wel goed😁 Dus misschien iemand in je omgeving die wat kan maken??

5 jaar geleden

Ik heb een mutsje van de Hema van de bamboo rib collectie. Die zijn heel rekbaar :)

5 jaar geleden

Ik heb wintermutsje van de h&m. Zit ruim maar als ik de rand omsla zit ie mooi en kan hij er nog goed in groeien 💙

5 jaar geleden

Ik heb een mutsje van de Hema van de bamboo rib collectie. Die zijn heel re ...
Deze heb ik inderdaad ook. Zijn erg fijn!

5 jaar geleden

Ik heb deze! Zitten heel lekker en vallen ook niet af omdat je ze het buikje moet knopen

5 jaar geleden

Ik gebruik deze. Heel fijn mutsje!

5 jaar geleden

Wij gebruiken de strikmutsje zijn ideaal

5 jaar geleden

Hier zelfde probleem. Heb tig leuke mutsjes gekregen. Niks past. Het mutsje die ik van WIJ gratis kon aanvragen die past super! Die is lekker ruim een rekbaar. Dus bestel daar nog even paar bij

5 jaar geleden

Wij hebben er 2 van noppies die heel ruim en warm zijn