35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Hier ook beide keren 1e ronde zwanger 😀 BMI nu 31/32 (1m77 lang en 97kg. ...
En ben je toevallig thuis bevallen en dus op een natuurlijke manier ??

4 jaar geleden

Reactie op Joejoe88

En ben je toevallig thuis bevallen en dus op een natuurlijke manier ??
Nee helaas 😔 Geplande keizersnede ivm stuitligging en hoge bloeddruk in de laatste paar weken, dus werd medisch vanaf 34wk 😬 Als ik beide niet had, had ik wel thuis mogen bevallen.

4 jaar geleden

Mijn bmi is 32 en voor het eerst zwanger, volgende week de eerste echo dus ben benieuwd wat er gezegd gaat worden..

4 jaar geleden

Mijn BMI is 31 en ze gaan bij mij vaker een echo doen (groei-echo) en testen op zwangerschapsdiabetes. Ze houden je dus wel extra in de gaten, althans bij mijn verloskundigepraktijk.

4 jaar geleden

Mijn BMI is 29/30

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Mijn BMI is 31 en ze gaan bij mij vaker een echo doen (groei-echo) en teste ...
En hebben ze ook iets gezegd over thuis bevallen?

4 jaar geleden

Reactie op Joejoe88

En hebben ze ook iets gezegd over thuis bevallen?
Nee, niets. Ik denk dat het ook niet aan de orde is, zolang alles goed gaat met jou en de baby.

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Oké. Zou me zo mooi lijken, als de overige omstandigheden ook goed. Bedankt voor je antwoord 🙂

4 jaar geleden

Hey ik heb een bmi van 34-35. In januari nog 37, maar op mijn eten beginnen letten. Ben nu 4w+5 en val nog steeds af. Lichtjes wel en door gewoon gezond te eten en niet teveel te snoepen.

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Hey ik heb een bmi van 34-35. In januari nog 37, maar op mijn eten beginnen ...
Knap hoor!! Ik ben ook sinds januari aan het afvallen en van een BMI van 36 naar 33 gegaan. Nu stopt het ..

4 jaar geleden

Reactie op Joejoe88

Knap hoor!! Ik ben ook sinds januari aan het afvallen en van een BMI van 36 ...
Ook mooi! Van mijn vriend mag ik wel niet meer op mijn eten letten. Die vind dat ik voor 2 moet eten nu :d mijn eetlust is er niet meer dus ja veel snoep ik ni uit me zelf.

4 jaar geleden

Hallo ik ben ook altijd medisch geweest vanwege overgewicht. 1ste twee zwangerschappen wel altijd bij de verloskundige geweest maar goede afspraken gemaakt. Ze hadden contact met de gynaecoloog en de 20weken echo moest in het ziekenhuis en de bevalling ook.