13 Reacties
2 jaar geleden
Wat vervelend, ik zou gewoon even lekker weg zijn morgen naar een vriendin of even je hoofd leegmaken, rust is belangerijk, drank is zo zo zo irritant, ik heb het bij mij in de familie meegemaakt. Ik kan je alleen meegeven, JIJ bent belangerijk, je kindje is belangerijk!! Rust en positieve energie heb je echt nodig nu, ik kan je niet zeggen wat je moet doen, ik denk dat je het diep in je hart al weet. Heel veel sterkte lieve mama. Denk aan jezelf ♥️🌟
2 jaar geleden
Wat naar!
Dit is een moeilijke situatie. Je moet vooral doen wat jij goed acht voor jou en je kindje.
Heeft je man wel een idee wat hij aanricht door zo veel te drinken? Ik zou de achterliggende reden willen achterhalen als het mijn partner zou zijn. Dus weer een gesprek aan gaan en heel duidelijk aangeven wat het met jou doet en dat je geen vertrouwen meer in hem hebt.
Pas goed op jezelf!
Heel veel sterkte
2 jaar geleden
Kies voor de veiligheid van jou en je kindje lieve mama. Hoe moeilijk en hoe pijnlijk dat ook is. Laat heb ergens anders een tijdje afkoelen en misschien dringt het dan tot hem door. Dan kunnen jullie in gesprek gaan. Hem verbieden om uit te gaan of te drinken werkt niet als hij een serieus probleem met drank heeft. Dan lopen de spanningen alleen maar meer op thuis. En dat lijkt me al helemaal niet fijn voor jou en de kleine! Hij moet zelf willen stoppen, wilt hij dat niet dan is het voor jou duidelijk. Ik lees vooral veel verdriet bij je. Praat erover met iemand die dichtbij je staat en die je daadwerkelijk een knuffel kan geven. Want via dit platform kan ik de knuffel niet geven. Heel veel succes.♥️
2 jaar geleden
Wat een vervelende situaties.
Maak het dan niet zelf mee maar mijn zusje haar man is net zo.
En dit zorg al een lange tijd voor spanning in het gezin.
We hebben toen der tijd al vaak genoeg aan gegeven dat ze aan haar zelf en de kids moet denken.
Tot op heden wil ze het blijkbaar niet in zien en is de situatie niet veel veranderd.
In mijn hoofd blijft het maar malen van stel je voor er gebeurt iets met haar of de kids en ze moeten naar het ziekenhuis, je hebt er dan niks aan dat je man zo straal bezopen is. Vind het onverantwoord maar dat is mijn mening. Dat je eens een leuke avond hebt prima en dat er gedronken word moet kunnen. Ik was zelf ook altijd van de feestjes en de drank maar sinds dat de kleine er is geen druppel meer aangeraakt. Ik heb nu de zorg voor een kleine dat is mijn grootste prioriteit.
Zelf wel in een relatie gezeten (voor dat de kleine er was) met een jongen die verslaafd was.
Dit was een hele pittige tijd, op laatst hielp niks meer en moest ik er wel een punt achter zetten.
Probeer nu even aan jezelf en de kleine te denken, en ga inderdaad even weg en wie weet als straks weer wat rustiger is je er met hem over kan praten. Vaak moeten ze eerst inzien wat ze kunnen verliezen voor dat het doordringt
Heel veel sterkte mama jij en die kleine zijn op dit moment belangrijk 🥰♥️
2 jaar geleden
Ik heb hier geen woorden voor.
Wil je vooral veel sterkte wensen en pas goed op jezelf en de kleine. 🙏🌷
2 jaar geleden
Wat een lieve reacties allemaal... met mij en mijn zoontje alles ok, althans, met mij mentaal wat minder.
Mijn man en ik, niet ok, hij begrijpt het niet.