Hi, ik weet dat de meeste lieve mama's slapen, maar ben ten einde raad. Mijn man had een etentje met zijn werk. Elke keer als hij op pad gaat komt hij laveloos thuis. Zelfs een keer zo erg dat hij knock out op de parking lag. De belofte was dat hij ging bewijzen dat nu hij een kindje heeft van 1,5 jaar oud dat hij het ook anders kan. Hij was vandaag op de fiets... met jas... en komt net weer straalbezopen thuis. Kotsend, zonder fiets, zonder jas... heel de overloop onder gekotst, de badkamer en achter die muur ligt dus ons kindje van 1,5 jaar te slapen... Ik heb een gebroken hart en wil op deze manier niet meer met hem verder. Het vertrouwen is volledig weg. Het liefst heb ik dat hij dit weekend zijn spullen pakt om tijdelijk even bij zijn ouders te gaan wonen. Ik wil hem morgen niet zien. Toen ik hem een App stuurde vanavond, omdat hij 2 uur nog niet thuis was stuurde hij terug... "Tis hier gezellig maat". Maat? Ik denk dat er langzaamaan een einde aan zit te komen aan dit huwelijk, en dit maakt me vreselijk verdrietig en heel bang, dit is niet meer te lijmen voor mij... Ik ben op, mentaal volledig op...
Mama's, wat moet ik nu?