7 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig heb ik daarover van de week navraag gedaan bij de vk. Loop tegen het zelfde probleem aan. Ze zei dat het totaal geen probleem moet geven mits de wondjes dicht zijn

3 jaar geleden

Twee keer op dezelfde plek kán wel melkkanalen blokkeren. Je hebt er wel meerdere dus je kan het wel proberen. Maar of het lukt durf ik niet te zeggen. Heb er zelf geen ervaring mee!

3 jaar geleden

Reactie op Daanoontje

Twee keer op dezelfde plek kán wel melkkanalen blokkeren. Je hebt er wel me ...
Vanwege het littekenweefsel bedoel ik dan. Ik weet niet of ze er nu nog zitten

3 jaar geleden

Het gaat waarschijnlijk heel snel dichtgroeien want de  klieren van Montgomery hebben een sterke geneeskrachtige werking op de tepels

3 jaar geleden

Ik heb er ook jarenlang een gehad. Ik heb hem er ongeveer 4 a 5 jaar voor mijn bevalling uitgehaald. De gaatjes zijn nooit geheel dichtgegroeid en ong 1x per maand moet ik even het talg eruit drukken. Bij mijn dochter heb ik gewoon borstvoeding kunnen geven. Ik heb maandenlang gekolfd en ze heeft ook live uit de borst gedronken. Ik heb nooit ergens last van gehad. Pijn van stuwingen bijv had ik juist meer aan de andere borst. De borst van de piercing gaf net zoveel melk als de andere, dus het kan zeker!

3 jaar geleden

Ik heb ook twee piercings gehad. Die had ik zo'n 6 jaar toen ik zwanger raakte. Ik heb ze er tijdens de zwangerschap uithehaald toen mijn tepels groter werden en ook omdat ik het plan had borstvoeding te geven. Borstvoeding geven is prima gegaan en doe ik nu nog steeds. Mijn kindje is bijna 12 maanden, en ben nu zwanger van de tweede. Mijn borsten zijn behoorlijk veranderd dus zou ze eigenlijk ook niet meer inwillen. Denk ook niet dat het nog zou kunnen!

3 jaar geleden

Ik heb ze nog steeds aan beide kanten en zou ze ook graag houden. Wel toe aan een verlengd staafje binnekort 😅 volgens de gynaecoloog is dit geen probleem en heeft dit helemaal geen effect op de borstvoeding. Ik kan ze zelfs perfect blijven dragen, mits ik ze een half uurtje uit doe als ik borstvoeding geef. Dit enkel om te vermijden dat de baby zich hier pijn aan zou kunnen doen.