6 Reacties

2 jaar geleden

Hier niet elke week koorts maar wel heeeeel vaak ziek, verkouden, "plat".

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hier niet elke week koorts maar wel heeeeel vaak ziek, verkouden, "plat".
Ze gaat naar de opvang en is daarom zo vaak ziek waarschijnlijk.

2 jaar geleden

Hier ook al meer dan 10wk verkouden en echt met enige regelmaat koorts. Al 2x giga buikgriep gehad en nu een antibioticakuur voor oorontsteking... Ze loopt praktisch alles bij de gastouder op..

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ze gaat naar de opvang en is daarom zo vaak ziek waarschijnlijk.
Ach ja ze kunnen het maar gehad hebben denk ik dan, nu maakt het nog niet 'super' veel uit straks moeten ze van alles op de basisschool leren dan is het maar goed dat ze een goede weerstand hebben denk ik altijd maar... We zijn wel geteld sinds half februari 2 weekjes snotvrij geweest. Eerst corona en met Pasen nu weer echt zo ziek en echt op dag 10 ging het pas een beetje beter.... Tis gelukkig niet meer zo'n snot lawine of een korstenboel waar je sochtends doorheen moet ploeteren. 😉

2 jaar geleden

Hier ook vaak ziek met koorts, hier gaat ze niet naar de opvang. We zijn nu denk al 2 maanden bezig met allemaal verschillende virussen. Eerst corona 2 weken, toen behoorlijke verkoudheid er achter aan week buikgriep en nu weer een verkoudheid. En vaaak altijd wel koorts erbij.

2 jaar geleden

Helaas herken ik het ook, maar dr zit wel een verschil tussen vaak een snotneus of vrijwel elke week ziek met koorts en een kindje dat vooral slaapt/huilt/hangt. De kinderarts beschouwt hier 9 a 11 antibiotica kuren op jaarbasis als grens voor het normale. Ons kindje zit met 13 in 7 maanden tijd daar flink boven en krijgt nu een onderhoudskuur om te kijken of dat wat voor hem doet. Misschien heb je wat aan de info..