8 Reacties

6 maanden geleden

Heb je een negatieve test gehad na je miskraam?

6 maanden geleden

Heb daarna niet meer getest eigenlijk omdat ik zoveel bloed had verloren

6 maanden geleden

Heb daarna niet meer getest eigenlijk omdat ik zoveel bloed had verloren
Als je 4 weken geleden een miskraam had ben je nu op zn vroegst 4 weken zwanger (als je ook echt zwanger bent) en dan is het logisch dat ze op een echo nog niks zien. Daar is het gewoon nog te vroeg voor. Met 7 weken zouden ze dan eventueel wel iets kunnen zien dus helaas kun je niks anders dan afwachten ben ik bang.

6 maanden geleden

Je kan nog een tijd poisitief blijven testen na een miskraam. Een test is dus niet echt betrouwbaar als je tussentijds geen negatieve test hebt gehad. Na een miskraam ben je juist wel extra vruchtbaar, dus het kan wel. Ik duim voor je. ♡

6 maanden geleden

Als je 4 weken geleden een miskraam had ben je nu op zn vroegst 4 weken zwa ...
Lief van je bericht Jaa zal nu wel moeten afwachten klopt ze zagen nu nog niks dat maakte mij helemaal gek hihi Jaa heb er na ook niet meer getest ook super dom natuurlijk had ik dat maar wel gedaan dan wist ik dat het nu wel oké is Pff slopend dit

6 maanden geleden

Als je 4 weken geleden een miskraam had ben je nu op zn vroegst 4 weken zwa ...
Zoo lief van je ik hoop het zo

6 maanden geleden

Reactie op Marenne

Je kan nog een tijd poisitief blijven testen na een miskraam. Een test is d ...
Lief van je hoop het zo moet nu 3 november terug komen

6 maanden geleden

Ik heb in januari een miskraam gehad en 5 weken later was ik nog niet ongesteld en toen ook een positieve test die 2-3 weken zwanger aangaf, ik twijfelde toen heel erg en de verloskundige gebeld en die zei dat ik zeker weten zwanger was want anders heb je niet weer zoveel hormonen opgebouwd. Ik heb toen 3 weken later een eerste echo gehad en daar zagen we idd een kloppend hartje! Nu over 3 weken uitgerekend 🥰 hoop voor jou ook zoveel geluk 🍀