16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad en mij hebben ze dan ingeleid met 36+1 en ons meisje is perfect gezond! 😉

5 jaar geleden

Ik niet maar mijn zus wel had ook teveel eiwit in urine en hoge bloeddruk.. zwangerschapsvergiftiging ze is met 38 weken ingeleid om erger te voorkomen. Merkte wel dat hij daardoor wat opstart problemen had maar het is nu een super vrolijk ventje dus komt helemaal goed. Succes en sterkte

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad bij de vorige zwangerschap. Ben met 38 weken ingeleid. Ons meisje heeft er geen last van gehad.

5 jaar geleden

Ja ik heb ook met dat in het ziekenhuis gelegen ik werd zo ziek ik wil nietbang maken maar ik mocht tot einde zwangerschap het ziekenhuis niet meer verlaten. Mijn lichaam werd als maar zieker bij 35 weken en 2 dagen ingeleid na 10 dagen dood ziek in het ziekenhuis te hebben gelegen en dat mijn nieren niet mer goed werkte. Hou jezelf in de gaten als je merkt dat je zieker word meteen melden.

5 jaar geleden

Ik had ook te veel eiwitten in mijn urine en last van krampen in mijn buik hebben ze ontdekt op controle van 38 weken, ze hebben me gewoon naar huis laten gaan...

5 jaar geleden

Reactie op Jess83

Ja ik heb ook met dat in het ziekenhuis gelegen ik werd zo ziek ik wil niet ...
Hoi vonden ze bij jou echt zwangerschapsvergiftiging of echt alleen de eiwitten waardoor ze jou hebben laten inleiden ?

5 jaar geleden

Reactie op Mamavanjuleke

Ik had ook te veel eiwitten in mijn urine en last van krampen in mijn buik ...
Heb jij toen ook de 24 uur moeten aanhouden en je urine in een bak

5 jaar geleden

Reactie op Linda_89

Ik heb dit ook gehad bij de vorige zwangerschap. Ben met 38 weken ingeleid. ...
Heb je zwangerschapsvergiftiging gehad of alleen de hoeveelheid eiwitten en moest je toen ook 24 uur urine opvangen ?

5 jaar geleden

Heb jij toen ook de 24 uur moeten aanhouden en je urine in een bak
Nee, dat was als ik aan de monitor moest voor standaardcontrole op 38w (België hier trouwens), ze controleerden urine staal van die moment.

5 jaar geleden

Mijn zusje heeft dit gehad. 24 uur urine opvangen in een grote pot en de volgende dag naar het ziekenhuis en begonnen met inleiden. Ze hadden die dag ervoor al te veel eiwitten gevonden en wouden het bevestigd hebben met 24 uur urine opvangen. Ze was overigens al 40 weken dus namen ze geen risico en kozen ze vrij makkelijk voor inleiden.

5 jaar geleden

Yess, ben net weer vier dagen thuis uit het ziekenhuis na een opname van 1,5 week. Mijn bloeddruk was na medicatie stabiel waardoor ik naar huis mocht. Vanavond moet ik terug om de inleiding te starten. Mij eiwitten blijven stijgen dus ze willen niet wachten tot het zichzelf aandient. Merk dat mijn lijf ook er klaar mee is. Heb een enorm opgeblazen hoofd, vingers, kuiten en het vocht blijft zelfs zitten op mijn rug. Ik moest tijdens de opname elke 3 dagen 24 uur lang urine opvangen om te kijken of er een stijgende lijn in zat qua eiwitten. Kreeg wel elke keer snel de uitslagen. Hoop dat je je goed blijft voelen!

5 jaar geleden

Yess, ben net weer vier dagen thuis uit het ziekenhuis na een opname van 1, ...
Oh wat vervelend allemaal voor je ik herken veel uit jou verhaal alleen is mijn bloeddruk gewoon netjes elke keer dus heb ik er ook geen medicatie voor nodig hun besluit is nu de 24 uur aanhouden en de urine opnemen en dan kijken hoe de eiwitten zijn en ja wat verder word gedaan weet ik eigenlijk ook niet

5 jaar geleden

Oh wat vervelend allemaal voor je ik herken veel uit jou verhaal alleen is ...
Dat wisten ze bij mijn ook niet. Het werd echt per dag bekenen. Heb enorm mazzel gehad dat ik nog even naar huis mocht want daar gingen ze niet vanuit. In welk ziekenhuis lig je?

5 jaar geleden

Ja ik heb het ook gehad. Alleen had ik er insulten/aanvallen bij. De eiwitten in mijn urine waren vrij hoog. Ze vermoeden dat het pre eclamsie was. Vrij heftig allemaal. Ik was 34.4 zwanger en ze zijn op de vroege ochtend toch overgegaan tot een spoedkeizersnede. Zelf heb ik niet veel meegemaakt maar de dagen erna waren maf. Mijn lieve kleine jongen lag op de couveuse afdeling. Na aantal dagen mocht ik naar huis maar moest mijn kleine man achterlaten. Gelukkig ligt hij nu in een bedje zonder zuurstof. Hij moet nu alleen nog flink aansterken, aankomen en goed leren drinken. En de dames daar zijn ontzettend lief en we mogen 24 uur per dag bij hem zijn!

5 jaar geleden

Heb je zwangerschapsvergiftiging gehad of alleen de hoeveelheid eiwitten en ...
Ik had zwangerschaps vergiftiging. Een te hoge bloeddruk. Heb tijdens de bevalling medicijnen gekregen, want mijn bloeddruk bleef stijgen. De week voor de bevalling moest ik om de dag urine na laten kijken, bloed laten prikken en aan de ctg. Met 38 weken heb ik zelf gezegd leid me maar in. We zitten op een veilig stuk en ik kon alleen maar ziek worden. Had er zelf niet echt last van hield alleen heel veel vocht vast in mijn enkels.

5 jaar geleden

Pff wat een zenuwen de verpleegkundige is net de urine wezen komen ophalen en dan nog bloedprikken en dan kan ik eindelijk weten wat de bedoeling is wat de uitslag is