8 Reacties

5 jaar geleden
Dat in je benen komt waarschijnlijk van op je rug slapen. Mijn armen en vooral handen slapen ook. Daarom moet ik zoveel draaien want ik word er wakker van. Zeker me linkerhand en dan me middelvinger/wijsvinger)/duim kunnen nog 2 uur nadat ik op ben gestaan 'slapen'. Echt heel vervelend.

5 jaar geleden
Heb ik ook. Volgens de fysio een combinatie van carpaal tunnel syndroom en gespannen nekspieren. Wanneer mijn armen zo tintelen dat het pijn doet dan helpt het als mijn vriend mijn nek en schouders masseert. Het driehoekje dat van je nek naar je schouder gaat. En 2 keer per week afspraak bij de fysio om het allemaal los te maken

5 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde. Met name mijn handen; verlies ‘s nachts volledig mijn kracht als het ware waardoor ik nauwelijks een vuist kan maken en tintelingen heb. Trekt inderdaad door naar mijn arm. Overdag minder maar wel nog aanwezig. Pas geen enkele ring meer haha 🙈 Benen vallen wel mee, wel “kriebelbenen”. Ben nu 30 weken en heb dit sinds een week of 3

5 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde. Met name mijn handen; verlies ‘s nachts volledig mi ...
Onrustige benen is vaak een teken van magnesium tekort. Supplementen slikken kan goed helpen

5 jaar geleden
Als ik verkeerd heb gelegen op de bank of in bed, dan heb ik ook tintelende armen/benen/voeten.