Haaa allemaal,
Gisteren avond kwam ik toch achter een goed idee ( al zeg ik het zelf haha) maaar onze dochter ligt vanaf de geboorte bij ons op de kamer in haar co sleeper. Als ze snachts geluidjes maakt, wakker of onrustig is.. pakte ik eigenlijk altijd het zaklampje van mn telefoon om even te kijken wat er aan de hand was.. bedje is gewoon aan alle kanten dicht (dus moet ook even over de rand gluren)
Nu had ik mn babyfoon met camera aangezet en het geluid uit... dus als ik nu wat hoor kijk ik gewoon even op het beeldscherm. Hoe ik ook in bed lig, ik kan zo even kijken. En ik maak haar niet wakker met een lampje of als ze wakker is dat ze gelijk reageert op het lampje ;)
Toen ik dit tegen vriendinnen vertelde, zeiden ze; had ik dat maar eerder geweten!
Dus bij deze.. dacht laat ik het met jullie delen :)
Ik gebruik ook mijn zaklamp vd gsm. Die ligt aan op mijn nachtkastje. Het bedje van Deamon is open. Leg er wel een opgedroogd (vochtig)doekje over, want het schijnt nogal fel. 🤭 Ik laat soms mijn zaklamp heel de nacht branden, niet altijd.
Onze meid slaapt naast mij in haar cosleeper. Ik heb een lamp van Philips hue, die we de hele nacht aan laten staan op stand nachtlampje (handig met de telefoon in te stellen op kleur en intensiteit). Heel fijn bij het aanleggen :-)
Ik gebruik ook mijn zaklamp vd gsm. Die ligt aan op mijn nachtkastje. Het b ...
Deedt ik dus ook! Maar dit is veel handiger want met de camera hoef je geen lampje meer aan :)! En ookal lig ik op mn andere zij, ligt het beeldscherm daar ook ( is draadloos) en kan mijn man ook kijken als hij eens wat hoort. Echt heb heerlijk kunnen slapen vannacht haha!
Hier ligt de kleine op z’n eigen kamer.
Als hij snachts wakker wordt die ik het grote licht aan en krijgt hij schone pamper.
Dan naar mijn kamer om de fles te geven.
Heb dan een lampje branden, niet heel fel. Na de fles in z’n eigen bedje weer
Ik heb een kleine sliert met vlinderlampjes hangen. 10 lampjes a la kerstverlichting. Die doen we aan in de nacht. Genoeg om je nek niet te breken in de nacht en om de kleine niet te wakker te maken.
Maar ze slaapt nog bij ons op de kamer, dus we hebben een klein lampje onder bed aanstaan hier door zie je ook net genoeg wat zij aan het doen is.