13 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik ook mijn zaklamp vd gsm. Die ligt aan op mijn nachtkastje. Het bedje van Deamon is open. Leg er wel een opgedroogd (vochtig)doekje over, want het schijnt nogal fel. 🤭 Ik laat soms mijn zaklamp heel de nacht branden, niet altijd.

5 jaar geleden

Onze meid slaapt naast mij in haar cosleeper. Ik heb een lamp van Philips hue, die we de hele nacht aan laten staan op stand nachtlampje (handig met de telefoon in te stellen op kleur en intensiteit). Heel fijn bij het aanleggen :-)

5 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik gebruik ook mijn zaklamp vd gsm. Die ligt aan op mijn nachtkastje. Het b ...
Deedt ik dus ook! Maar dit is veel handiger want met de camera hoef je geen lampje meer aan :)! En ookal lig ik op mn andere zij, ligt het beeldscherm daar ook ( is draadloos) en kan mijn man ook kijken als hij eens wat hoort. Echt heb heerlijk kunnen slapen vannacht haha!

5 jaar geleden

Reactie op moi17

Onze meid slaapt naast mij in haar cosleeper. Ik heb een lamp van Philips h ...
Ook een goeie idd!

5 jaar geleden

Deedt ik dus ook! Maar dit is veel handiger want met de camera hoef je geen ...
Ik heb geen babyfoon met camera. 🤭 Dus het zal zo moeten. Gelukkig moet ik maar 1stap zetten en ik sta aan zijn bedje.

5 jaar geleden

Hier ligt de kleine op z’n eigen kamer. Als hij snachts wakker wordt die ik het grote licht aan en krijgt hij schone pamper. Dan naar mijn kamer om de fles te geven. Heb dan een lampje branden, niet heel fel. Na de fles in z’n eigen bedje weer

5 jaar geleden

Ik heb een kleine sliert met vlinderlampjes hangen. 10 lampjes a la kerstverlichting. Die doen we aan in de nacht. Genoeg om je nek niet te breken in de nacht en om de kleine niet te wakker te maken. Maar ze slaapt nog bij ons op de kamer, dus we hebben een klein lampje onder bed aanstaan hier door zie je ook net genoeg wat zij aan het doen is.

5 jaar geleden

Wij hebben een zoutsteenlamp. Heel zacht licht en heeft hetzelfde licht als wat baby's zien vanuit de baarmoeder.

5 jaar geleden

Hier ook opzoek naar een lampje die voldoende licht geeft om luier te verschonen en te kunnen voeden... Liefst op batterijen, wie heeft een tip? :)

5 jaar geleden

Reactie op DdV3

Wij hebben een zoutsteenlamp. Heel zacht licht en heeft hetzelfde licht als ...
Die hebben wij ook!

5 jaar geleden

Reactie op DdV3

Hebben wij ook. Wist niet dat het hetzelfde licht is. Leuk om te weten😁

5 jaar geleden

Deze hebben wij zit ook rustgevende geluid op. Of via Bluetooth kan je een app met van alle geluiden aanzetten

5 jaar geleden

Reactie op DdV3

Ik ook en daar overheen een roze hydrofiel zodat t nog wat meer gedempt is:).