4 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar, ook een keizersnede gehad en mijn ooit zo platte buik is er ook niet meer 😉. Ik heb een verzwaarde fitnesshoepel (heb ik al jaren, Bodyhoop) dus ik heb het hoepelen weer opgepakt sinds een maand of vier. Zorgt iig voor een sterke core en door de uitstulpingen ‘masseert’ hij ook je buik. Het verricht geen wonderen maar iets strakker is het wel geworden, ik heb iig weer mijn taille terug! En het is nog leuk ook, het voelt voor mij niet als oefeningen of sport en het kan ook tijdens het tv kijken 😉

2 jaar geleden

Reactie op di-jan

Herkenbaar, ook een keizersnede gehad en mijn ooit zo platte buik is er ook ...
Dat heb ik in het verleden ook veel gedaan. Goed idee om dat weer op te gaan pakken 😄👍🏼

2 jaar geleden

Ik heb ook een keizersnede gehad en ook nog een bolle buik 😭 ik vind het vreselijk. Ik heb nog een platte buik gehad maar het was ook niet zo dat ik een dikke zwemband had als ik zat, dat heb ik nu wel. Ik heb geen tips voor je want moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet veel puf gehad heb om er echt hard aan te werken. Wou alleen even zeggen dat je dus echt niet de enige bent 😝

2 jaar geleden

Wat fijn om dit te lezen! Ligt het dan misschien toch aan die keizersnede..! Hier hetzelfde, tweede ks nu. Maar echt nog net alsof ik zwanger ben. Dat had ik de vorige keer niet zo erg… Heb dus ook geen tips.