10 Reacties
één jaar geleden
Ik heb van horen zeggen dat de Zazu slaaptrainer niet helemaal fijn is. Zodra de oogjes open gaan zou je geklik horen ( geen idee of het zo is) waardoor je kindje juist daarom wakker kan worden.
De gene die mij dit vertelde is zelf erg tevreden over een slaaptrainer van kidsleep.
één jaar geleden
Reactie op Inge1992
Ik heb van horen zeggen dat de Zazu slaaptrainer niet helemaal fijn is. Zod ...
Precies dit! Daarom weggedaan! Haha. Ze slaapt op het laatst gewoon lichter en die ogen open was een soort wekker 😢😭 nooit meer mazzel met uitslapen :(
Wij hebben nu deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/slaaptrainer-kinderwekker-slaapwekker-oplaadbaar-nachtlampje-kinderen-slaaptrainer-schaap-kinderen-met-dimfunctie-daily-logix/9300000044963321/?bltgh=kyUu48CP4orjHRTZkf9OyQ.2_25_jMJSGgWCOGNi8BsMAH1ILQ_0.4.ProductImage
En die is top! Ook een schaap. 2 standen, wakker of slapen. Geen geluid, alleen andere kleur en ogen dicht. Werkt niet voor middag dutje, maar perfect voor nacht 👌🏼 en op stroom, dus geen gezeur met batterijen, maar laadt ook op dus je kan hem er zo even uit trekken. 👌🏼👌🏼👌🏼 🐑
één jaar geleden
Ik heb het ook gehoord van die oogjes, reden dat wij niet voor die gaan. Ik heb een beetje rond gekeken en wij gaan voor Zazu Pam de Pinguïn, maar ik heb er nog geen ervaring mee, dus kan nog niet zelf zeggen wat ik ervan vind 😅
één jaar geleden
Reactie op Colet
Snappen jullie peuters dit ook echt al? Ik twijfel of het iets is voor mijn ...
Zeker! ‘S morgens horen we onze dochter: schaapje wakker! Fleur ook! Kwestie van heel consequent blijven herhalen. Schaapje slaapt, Fleur ook slapen. Schaapje slaapt nog, Fleur ook nog (en weglopen) en pas als schaapje wakker is uit bed halen. 👌🏼
één jaar geleden
Domme vraag maar waarvoor is dit nuttig? Onze dochter wordt nog steeds een keer per nacht wakker en dan moeten we haar onder deken leggen en is het goed. En als wij zeggen nog even slapen het is te vroeg doet ze dat eigenlijk ook, side note het moet niet kei licht zijn buiten. Een enkele keer niet hoor... dan hebben we gewoon pech.
één jaar geleden
Reactie op Colet
Snappen jullie peuters dit ook echt al? Ik twijfel of het iets is voor mijn ...
Die van mij nog niet. Wij hebben ook dat schaapje maar het is nu dat we hem uitleggen “oogjes dicht is slapen, oogjes open is wakker”.
Zodra ie over een paar maanden in een peuterbed ligt hoop ik dat ie het begrijpt en er niet zelf uit komt 😆
één jaar geleden
Reactie op Miertje08
Domme vraag maar waarvoor is dit nuttig? Onze dochter wordt nog steeds een ...
Het kan helpen bij de overgang naar peuterbed en dat het kindje dan uiteindelijk begrijpt dat als de oogjes dicht zijn, hij/zij nog niet uit bed mag. Pas als de oogjes open zijn is het tijd om op te staan.
Het werkt pas goed als je kind oud genoeg is om het te begrijpen. Wij proberen het ons zoontje nu vooral uit te leggen af en toe en zodra ie 2,5 is hoop ik dat ie begrijpt dat ie moet blijven liggen als het schaapje nog slaapt.
één jaar geleden
Wij hebben ook het schaapje van DailyLogix. Niet die van ZaZu. Die zou idd teveel geluid maken.
Ons zoontje is nog niet zo ver dat ie het begrijpt, maar we leggen het hem wel steeds uit en bij naar bed gaan laten we hem zien “kijk oogjes dicht is slapen, oogjes open is wakker” en dan zeggen we welterusten tegen het schaapje.
Wie weet werkt het als hij over een paar maanden in z’n peuterbed ligt 😄