12 Reacties

2 jaar geleden

Beekse bergen, Monkey Town, zwemmen in Golfslagbad in Oss, Efteling, Peppa Pig World of Play, avonturenboerderij Molenwaard

2 jaar geleden

Sprookjeswonderland Enkhuizen

2 jaar geleden

Nijntje museum en dagje Utrecht (Nijntje wandelen)

2 jaar geleden

Wij zijn al 2x een weekendje naar Landal geweest en was super voor Luna. Lekker zwemmen, vermaken in de binnen- en buitenspeeltuin, prima eten en in de zomer ook nog animatie!

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij zijn al 2x een weekendje naar Landal geweest en was super voor Luna. Le ...
Ah leuk om te horen! Naar welk park zijn jullie geweest als ik vragen mag? :)

2 jaar geleden

Hier vind mijn zoon op vakantie naar landal/center parcs juist geweldig. Al 4x weggeweest met hem, naar verschillende parken (eerste keer was in juni 2021 en laatste keer was 2 weken terug) Lekker zwemmen, kinderboerderij, speeltuinen (evt ook indoor, moet je wel op filteren, want niet alle parken hebben dat). Lekker uiteten. Kinderdisco. Hier vorige week ook weer eens naar de dierentuin geweest. Nu hij zelf door de dierentuin mocht lopen vond het hij het echt geweldig. Hij keek zijn ogen uit. Vanaf 1 oktober zijn bij heel veel intratuinen ook de kersthuisjes weer klaar. De week erop veel kerstshows ook (hier vlakbij heb je altijd een compleet versierde bovenverdieping inclusief roltrap). En de rest zag ik al een beetje genoemd worden. Ik merk wel dat hier echt nu vooral populair is, waar hij zelf zijn gangetje een beetje kan gaan mbt lopen en evt klimmen/spelen.

2 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Ah leuk om te horen! Naar welk park zijn jullie geweest als ik vragen mag? ...
Naar Aelderholt en naar Lommerbergen.

2 jaar geleden

Monkeytown vindt de kleine (21 maanden) ook erg leuk! Vorig weekend naar Artis geweest, echt een aanrader! Zelf lopen, maar ook zijn daar speciaal karretjes waarin je kleintje kan, papa/mama trekt de kleine dan t hele park door. Wij zijn ook nog niet naar Landal/centerparcs geweest, maar met de hoeveelheid activiteiten zoals zwemmen en speeltuinen is dat misschien wel leuk!

2 jaar geleden

Hier ook goede ervaringen met Landal. Recent bij Rabbit Hill en Lommerbergen geweest. In Sevenum zit mattelplay dat is een indoorspeeltuin met figuren als Bob de Bouwer & brandweerman Sam. Was al een groot succes toen hij nog niet kon lopen maar zou die nu nog leuker vinden. Verder hebben we het nijntje museum nog op het wensenlijstje staan voor binnenkort. Zwemmen doet het ook altijd goed hier.

2 jaar geleden

Hier was Landal Rabbit Hill ook een groot succes aantal maanden terug. En qua dagjes weg dierentuin, Apenheul, Almere Jungle

2 jaar geleden

Sprookjeswonderland in Enkhuizen was hier een grote hit!

2 jaar geleden

Reactie op Joycejoyce

Sprookjeswonderland in Enkhuizen was hier een grote hit!
De kleintjes mogen daar nog niet in de lieveheersbeestjes, toch? Dat is echt mijn jeugdsentiment daar haha.