31 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een thermosfles gekocht. Dat zou prima moeten gaan 😁

5 jaar geleden

Water in een thermoskan meenemen en daarmee zijn flesje maken. Werkt prima!

5 jaar geleden

Ik doe altijd de fles opwarmen zoals ik dat normaal doe en dan het water in de thermoskan dan blijft het een paar uur warm

5 jaar geleden

Thermosflesje met warm water meenemen. Zo doen wij altijd.

5 jaar geleden

Thermofles mee + los flesje water en torentje met kunstvoeding. Kan je altijd een fles maken onderweg. 🥰

5 jaar geleden

Heel raar maar als ik weg ga stop ik flesje tussen me bh 🙈 dan houd / maakt me lichaam t warm . Ik geef bv en als ik weg ga kolf ik t .

5 jaar geleden

Oh zo simpel eigenlijk 😂😂🤪🤪 bedankt!!

5 jaar geleden

Thermosfles met warmwater meenemen

5 jaar geleden

Wij hebben een flessenwarmer die je kan aansluiten in de auto! Werkt prima!

5 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wij hebben een flessenwarmer die je kan aansluiten in de auto! Werkt prima! ...
Oh? Dat ken ik niet maar klinkt ook super handig! Waar heb je die gekocht?

5 jaar geleden

Ik neem zelf altijd thermo fles met gekookt water mee.

5 jaar geleden

https://www.grasonderjevoeten.nl/a-61552471/drinkflessen/liewood-anker-waterbottle-drinkfles-panda-sandy-multi-mix-350ml/#description Wij hebben deze. Hadden we ook met nachtvoedingen boven staan hoefde we niet steeds naar beneden om flesje te maken

5 jaar geleden

Ik heb een thermosfles. Hier zit kokend water in maar neem dan ook een flesje bron water mee. Dan meng ik het onderweg. Ideaal! Toch warm flesje maar niet kokend heet dat je eerst weer moet wachten tot het afgekoeld is

5 jaar geleden

Ik heb een thermosfles. Hier zit kokend water in maar neem dan ook een fles ...
Wij doen het zelfde. Ook als we logeren in de nachten

5 jaar geleden

Gewoon gekookt water meenemen in een thermosfles 😘. Ik neem zelf zo vaak thee mee met deze koude dagen. Je hebt ze in elk formaat. Ik heb er eentje waar precies 1 kopje koffie in past, maar ook eentje van 1 liter. Je hebt ze vast ook van een halve liter. In zo'n doseerbakje je poeder meenemen. Verkopen ze ook bij de HEMA ofzo , flesje mee en klaar 😘

5 jaar geleden

Ik wandel ook graag met de kleine. En vaak aan gedacht om thermosfles enzo mee te nemen. Maar hoe voed je je kind dan t beste? Ik vind het met dit weer hem er er uithalen geen fijn idee. En het lijkt me voor hem ook niet lekker drinken als hij op z’n rug blijft liggen.

5 jaar geleden

Wij hebben een voorbereidende fles mee bv of kv of een mix en doen deze beker half vol met kokend water en doen de fles erin na een paar minuten is hij klaar ideaal.... Eerst een thermosfles en beker maar dit is 2x sneller.

5 jaar geleden

Wij geven een fles al lopend in de draagzak! En kv doen wij 2/3 koud water met 1/3 gekookt water uit thermosfles.

5 jaar geleden

Deze!