17 Reacties
5 jaar geleden
Nee bedrand/bumper is niet veilig. Alleen een slaapzakje aan en accepteren dat ie het hele bed doorgaat. Geen knuffels erbij leggen of dekens/lakens etc. Babynestje is normaal al niet veilig met slapen, maar als je baby zoveel beweegt zeker niet. Helaas is het gewoon accepteren dat het nu zo is. Het gaat wel weer over
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Nee bedrand/bumper is niet veilig. Alleen een slaapzakje aan en accepteren ...
Jaa precies! Dat is ook de reden dat ik alles heb weggehaald en hem in een normale slaapzak heb gelegd. Vind het opzich niet erg dat hij zijn hele bed door gaat, deed mijn oudste ook. Maar hij legt zichzelf echt klem, wat pijn doet. En resulteert in slapeloze nachten voor hem en voor ons. Voor mezelf vind ik het nog niet zo'n probleem. Hoort erbij gebroken nachten, maar vind het voor hem zelf ontzettend vervelend omdat hij wel graag wilt doorslapen. Overdag slaapt hij misschien maar een uur.. snachts klokje rond.
5 jaar geleden
Wij hebben ook sinds kort een zeer actief jongetje. Helaas is zonder inbakeren slapen nog geen optie (hij slaat zichzelf constant wakker en is heeel veel met z'n handjes bezig). We gebruiken nu het slaapzakje en lakentje van Fedde en Kees en dit lijkt wel meer rust te bieden. Het lakentje kan hij in ieder geval niet weg trappen!
5 jaar geleden
Een fedde en cees lakentje misschien die kan hij niet los trekken dit zit helemaal om de matras heen. Mijn dochtertje is heel druk met de armpjes en vind dit ideaal wel prijzig. Voor ons werkt het goed maar geen idee of het voor zn bewegelijk kleine man helpt.
5 jaar geleden
Hier zet ie zich ook af als ik m tegen het voeteneind instopt. Ik doe m in een slaapzak en zeker 10 cm van het voeteneind af. Zo kan hij zich niet afzetten. Ik heb er wel een lakentje ik overheen
5 jaar geleden
Dat lakentje heb ik helemaal goed onder de matras gestopt waardoor die niet kan verschuiven. Maar ook zit ie een stukje onder de oksels. Dus kan het niet met de armen omhoogwerken
5 jaar geleden
Ik heb deze vraag een paar weken geleden ook bij het cb neergelegd, omdat onze dochter hetzelfde deed(ze lag soms zelfs ondersteboven). Wij hebben haar nu in een slaapzakje en 'accepteren' dat ze het bed doorgaat. Volgens ons CB was dat geen probleem, zolang we het bedje maar wel leeg hadden!
5 jaar geleden
Reactie op EBDJ
Ik heb deze vraag een paar weken geleden ook bij het cb neergelegd, omdat o ...
Bedankt voor je reactie! Hij ligt ook in een slaapzakje, heb er opzich geen problemen mee dat hij zijn hele bed door gaat. Maar hij doet zichzelf pijn en ligt daardoor nu zeker 10x per nacht krijsend dwars in zijn bed. Hij vind het dus zelf niet zo prettig. Dat maakt het ook zo lastig 🤔