11 Reacties

2 maanden geleden

Wat zijn je eisen? Bepaald materiaal? Rietjesbeker/open beker? Bepaalde indeling qua vakjes? Afbeelding erop of niet?

2 maanden geleden

Ik gebruik al 4 jaar alles van Mepal. Drinkfles, thermosfles voor melk en brood trommel. Ik heb mijn oudste zelf laten kiezen toen hij vier werd, welk design hij wilde.

2 maanden geleden

Wij gebruiken nu de RvS flessen van Trixie aangezien we daar ook de tas van hebben. Wij proberen zoveel mogelijk plastic vrij te doen.

2 maanden geleden

Ik lees graag mee. Mijn zoontje heeft straks 2 bekers nodig waarvan 1 voor melk dus denk dat ik daar een thermosfles voor wil aangezien er geen koelkast is. De broodtrommel liefst met vakverdeling en ene bakje voor fruit. Uiteraard allemaal lekker hufterproof

茅茅n maand geleden

Iemand enig idee van een broodtrommel bpa vrij (ik vind die rvs zo saaaaai)?

茅茅n maand geleden

Reactie op Janine1990

Iemand enig idee van een broodtrommel bpa vrij (ik vind die rvs zo saaaaai) ...
Ik heb deze: https://www.simplycolors.nl/mepal-lunchbox-campus-1-maat-licht-roze#design=217916

茅茅n maand geleden

Hieronder de lunchbox met vakjes voor fruit en deze drinkbeker; https://www.yoursurprise.nl/drinkwaren/flessen-bekers/kinderbeker?artikelcode=146009 Allebei met naam gedrukt. Dat vond ik wel zo handig.

茅茅n maand geleden

Wij hebben uiteindelijk voor deze van goed gemerkt gekozen! Heel blij mee en mijn zoontje vond het heel leuk zelf een plaatje te kunnen kiezen

茅茅n maand geleden

Reactie op liaberg24

Ik gebruik al 4 jaar alles van Mepal. Drinkfles, thermosfles voor melk en b ...
Ik heb voor mijn zoontje ook van mepal gekocht. Twijfelde nog over de thermosfles (vanwege de prijs), is die het waard? Want wil hem wel melk mee gaan geven en wil niet altijd van die pakjes kopen

茅茅n maand geleden

Reactie op meikenicolien

Ik heb voor mijn zoontje ook van mepal gekocht. Twijfelde nog over de therm ...
Ik vind het waard. Mijn andere zoon heeft hem nu 3 jaar. En is nog koud op school. Nu voor mijn andere zoon weer gekocht. Ik heb wel een zonder paw patrol/ unicorn ofzo gekocht want over 2 jaar vinden ze dat niet leuk meer en moet je andere kopen. Ik heb een met blauwe stippen aan onderkant gekocht. Intratuin heeft 7 nov 20% korting op de hele winkel en dan doet Mepal ook mee. Geen idee of je kan wachten tot die tijd.

茅茅n maand geleden

Reactie op liaberg24

Ik vind het waard. Mijn andere zoon heeft hem nu 3 jaar. En is nog koud op ...
Dat klinkt goed! Dank voor je reactie en intratuin tip. Dat is nog op tijd 馃榾