Tips om schoenen/sokken aan te houden???

Shanti...
2 maanden geleden
Volgen
Mijn kleine deugniet trekt altijd haar sokken en schoentjes uit, dus had altijd blote voeten, maar dat wordt nu wel een te koud. Iemand tips wat ik daar tegen kan doen? Heb iig alvast maar wat maillootjes gekocht, maar maillot onder de broek is nu nog te warm…
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Liescodeluxe
2 maanden geleden
Handboeien 🤣 Haha maar eerlijk, geen idee. Hier krijgt ze op den duur gewoon koude voeten..
  • Rapporteren
Anneke501
2 maanden geleden
Nou.. hier ook de hele tijd een blote voeten parade... 😅
  • Rapporteren
Mx3
2 maanden geleden
Mijn moeder had vandaag de oplossing🤪 1 paar sokjes onder de broek en 1 paar eroverheen en dan over de broekspijpjes. Dus 2 paar sokken aan en heeft ze de hele dag aan gehad. 😁
  • Rapporteren
Ellen3
één maand geleden
Hier waren het ook altijd blote voeten, maar de antislip sokjes die we sinds kort hebben houdt ze wel langer aan 🤷‍♀️
  • Rapporteren
Shanti...
één maand geleden
Reactie op Ellen3
Hier waren het ook altijd blote voeten, maar de antislip sokjes die we sinds kort hebben houdt ze wel langer aan 🤷‍♀️
Waar had je die gekocht? Kan er proberen.
  • Rapporteren
Shanti...
één maand geleden
Reactie op Mx3
Mijn moeder had vandaag de oplossing🤪 1 paar sokjes onder de broek en 1 paar eroverheen en dan over de broekspijpjes. Dus 2 paar sokken aan en heeft ze de hele dag aan gehad. 😁
Ga het eens uitproberen! Meteen minder koud, 2 paar 😉
  • Rapporteren
Ellen3
één maand geleden
Reactie op Shanti...
Waar had je die gekocht? Kan er proberen.
  • Rapporteren
2020mama
één maand geleden
Hier gaan ze ook steeds uit. Wij hebben 1 paar hele lage sokken, haast kniekousen die wel aan blijven. Die draagt ze nu bijna dagelijks, maarja moeten af en toe ook in de was... Deze heb ik 2e hands via mijn zus maar kan nergens van die lange sokken vinden in zo'n kleine maat 😒.
  • Rapporteren
Ellen3
één maand geleden
Reactie op 2020mama
Hier gaan ze ook steeds uit. Wij hebben 1 paar hele lage sokken, haast kniekousen die wel aan blijven. Die draagt ze nu bijna dagelijks, maarja moeten af en toe ook in de was... Deze heb ik 2e hands via mijn zus maar kan nergens van die lange sokken vinden in zo'n kleine maat 😒.
Wij hadden zoiets cadeau gehad bij de geboorte, waren van de Action geloof ik. Die bleven ook wel wat langer aan inderdaad
  • Rapporteren
Shanti...
één maand geleden
Oh ja Kruidvat sokjes gebruik ik al altijd. Zolang ze zelf niet trekt blijven die wel beter aan dan andere merken inderdaad!
  • Rapporteren
Shanti...
één maand geleden
Reactie op 2020mama
Zal eens op zoek gaan!
  • Rapporteren
Elske
één maand geleden
Reactie op 2020mama
Ik heb toevallig laatst van mijn schoonmoeder kleertjes en sokken gekregen. Dat zijn ook hele hoge sokken, tot onder de knie. Zijn van Bakkaboe. Volgens mij is dat merk van ter stal of Jola mode.
  • Rapporteren
Chanty026
één maand geleden
Hier heeft mijn dochter ook last van die trekt alles uit van der voetjes
  • Rapporteren
Suzanne3
één maand geleden
Bobux sloffen hier. De Lidl maakt die ook na want zijn duur
  • Rapporteren