16 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoontje deed dat al vanaf 2 maanden denk ik. Heb meteen de dekens weggedaan en slaapzak aan. Hier rolt hij ook naar zijn buik en soms gaat hij dan even rechtop zitten maar als hij moe is gaat hij van zelf weer liggen. Hier was er geen beginnen aan om hem terug te rollen haha. Ik zou gewoon een slaapzakje aan doen en het zo laten
4 jaar geleden
Ja... Lekker laten gaan. Vaak hoe meer je bemoeid hoe meer je activeert. Valt dan vanzelf wel in slaap
Ons zoontje gaat veel staan in bed en zitten, eerst waren we heel erg aan het corrigeren maar dit werkte averechts. Nu is het vaak maximaal 15 minuten spelen en dan gaat ie zelf slapen
4 jaar geleden
Reactie op Steffiek
Mijn zoontje deed dat al vanaf 2 maanden denk ik. Heb meteen de dekens wegg ...
Ja indd ja. Slaapzak met zulke actievelingen, veel veiliger ook
4 jaar geleden
Slaapzak aan inderdaad en gewoon lekker laten rollen. Mijn dochter slaapt sinds dat ze dat doet ook gewoon op haar buik. Ze worden vanzelf moe van het spelen
4 jaar geleden
Lekker laten gaan😄 duurt bij ons max een kwartiertje en dat is vrij normaal lees ik overal, voordat ze echt gaan liggen en in slaap vallen. Slaapzak aan en gaan met die banaan, haha. Die van ons ligt op haar eigen kamer, al vanaf 7 weken oud ongeveer. Zij werd wakker van ons gesnurk en wij van haar🤣
4 jaar geleden
Wij zijn er ook zo druk mee, maar als ik de reacties lees, wordt het denk ik tijd hem helemaal z’n gang te laten gaan en te kijken wat er dan gebeurt. Blijven jullie wel bij je kindje, of gaan jullie ook echt de kamer uit?
4 jaar geleden
Reactie op moeder12345
Wij zijn er ook zo druk mee, maar als ik de reacties lees, wordt het denk i ...
Wij gaan de kamer uit, maar zijn kamer staat in een kamer. Lang verhaal kort, wij kunnen spieken door het raampje en doen dit dan ook regelmatig omte kijken of ie niet iets gevaarlijks aan het doen is bijv de ledikant uit klimmen
4 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Slapen jullie baby nog bij jullie op de kamer of op zijn/haar kamer...
Hie ...
Vanaf 11 weken op de eigen kamer.
4 jaar geleden
Reactie op moeder12345
Ik ga gewoon de kamer uit, als ze mij ziet gaat ze juist niet slapen. Dan is het alleen maar rechtop staan en lachen
4 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Slapen jullie baby nog bij jullie op de kamer of op zijn/haar kamer...
Hie ...
Ze slaapt bij mij in bed 🤭heel slecht maar goed we zijn maar met z'n tweeën en het slaapt zo fijn. En we houden mekaar niet echt wakker, slapen zo het klokje rond. Soms dan word ze wat wakker en dan zoekt ze mij op en gaat ze in me armen weer verder slapen. Overdag slaapt ze wel gewoon in haar eigen bedje.
4 jaar geleden
Reactie op moeder12345
Hier ging ik in het begin wel steeds stiekem wat kijken om het hoekje. Inmiddels kan ik haar neerleggen en als ze dan nog even speelt is geen probleem, vaak valt ze wel in slaap en als dan wat stil is kijk ik vaak nog even
4 jaar geleden
Ze slaapt bij mij in bed 🤭heel slecht maar goed we zijn maar met z'n tweeë ...
Hier kruipt hij heel het bed rond als hij wakker word. En zo'n bed is nu nog redelijk hoog. 😲 Hij zoekt echt de randen af..
Ik neem hem enkel bij mij in bed als het echt niet lukt om hem weer in slaap te krijgen. Iets met het horen van een moedershart 🤗
maar zodra hij weer slaapt gaat hij zijn bed. Niet dat ik me zou draaien. Maar gewoon om het toch conformtabel te hebben 🤣 want het is zowat hangend zitten.