28 Reacties
5 jaar geleden
Je hebt een app.. Babypark..je kan hem gratis downloaden maar ze stalken je wel met 60% korting om de volledige versie te nemen. Maar als je gewoon de gratis versie houdt kun je elke dag 2 leuke en goede oefeningen voor de baby zien. Wat er goed is voor de ontwikkeling. Wij hebben er beide plezier van...ook leuk om papa's aan mee te laten doen. 🥰

5 jaar geleden
Reactie op Baby Konijntje
Je hebt een app.. Babypark..je kan hem gratis downloaden maar ze stalken je ...

Herstel.. Auto correctie.. BABYSPARKS heet de app
5 jaar geleden
Wij hebben zo'n speelmat. Een babygym jungle. HELEMAAL fantastisch is dat
5 jaar geleden
Ons zoontje vind dit boekje helemaal geweldig: Bekijk Baby ziet... - kijkboek met spiegeltje 0-6 maanden op: https://www.bol.com/nl/p/baby-ziet-kijkboek-met-spiegeltje-0-6-maanden/9200000022206033?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ook een ballon met een touwtje aan z’n been maken doet het erg goed😊
5 jaar geleden
Reactie op LISAXX
Ja die heb ik ook! Echt heel leuk!
Heet de app "babypark"? Ik zie alleen maar baby panda's in de playstore staan als ik dat intyp 😅
5 jaar geleden
Ballon is echt geweldig ja, wij hebben een ballon met helium met een touwtje eraan, onze zoon is hier zo druk mee en maar aan het touwtje trekken en lachen, geweldig om te zien!
5 jaar geleden
Een spiegeltje in de box. Hele verhalen vertellen tegen jezelf is super leuk. Hier ook 2 oudere zussen dus dat is altijd leuk om te volgen. Ze kan de hele dag in de stoel gaan zitten kijken, dan heeft ze de grootste lol. Als ik af en toe zie wat iedereen met de baby doet dan vraag ik me wel eens af waar ze de tijd vanaf halen...
5 jaar geleden
Reactie op Sannecl92
Het lijkt wel alsof mijn baby super snel overprikkeld is op het speelkleed! ...
Juist andersom helaas! Met de babygym kan hij zich echt heel lang vermaken, maar in de box raakt hij snel overprikkeld.. al gaat het wel beter als ik de muziekmobiel boven zijn hoofd weg haal. Lastig, want soms wil ik hem wel even in de box kwijt kunnen (als ik m'n handen vrij wil hebben om een wasje eruit te halen bijv). Op het speelkleed kan dan niet ivm de hond.
5 jaar geleden
Ons meisje heeft rammelaars voor aan haar voetjes (sokken) en om de polsen van playgro. Kan ze super druk mee zijn met spartelen mrt haar voeten en kijken naar de beestjes die erop gemaakt zijn. Ze vind het ook geweldig als ik kinderliedjes zing.. Toch nog iemand die vrolijk word van mijn zang stem hahaha