26 Reacties

2 jaar geleden

Ja shoesme! En dan de leren lopen schoentjes!

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Volgende keer kijk ik wel online 😬
Ja kan ook schelen idd! Als je weet welke maat je moet hebben.

2 jaar geleden

Ja kan ook schelen idd! Als je weet welke maat je moet hebben.
Ik heb zo'n schoenmaat meter gekocht bij Scapino. Deze komt netjes overeen met de Shoesme schoentjes 😁

2 jaar geleden

Vandaag op zoek geweest naar schoenen, wat een gedoe!! maar Keq en Shoesme zijn helaas te smal voor Fynn, daarnaast zwikt hij hierop naar binnen tijdens het lopen, dus in tegen stelling tot de meeste reacties hier ben ik helemaal geen fan van dit merk. Dus zou aanraden in ieder geval in een goede winkel te passen ipv online bestellen anders was ik hier niet achter gekomen. Uiteindelijk zijn we geslaagd bij de scapino, schoenen met het dokter Visser keurmerk en echt betaalbaar, helaas weinig keus in jongens schoenen. Dus als er nog mama's kindjes hebben met brede voeten en hoge wreef en tips hebben voor schoenen met flexibele zool lees ik het graag. Vans schoenen passen bijvoorbeeld ook perfect voor de vorm van zijn voet maar die zolen zijn zo stug en dik

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Vandaag op zoek geweest naar schoenen, wat een gedoe!! maar Keq en Shoesme ...
Hier hetzelfde hoor! Shoesme zitten lang niet allemaal goed bij onze dochter. Bunnies Jr. Heel fijn voor de kindjes met hoge wreef en voor het naar binnen 'klappen'! Ze zitten als gegoten bij onze dochter. Maar sowieso is het niet echt aan te raden om bij hetzelfde merk te blijven. Voetjes veranderen en iedere schoen is weer anders. Ik kan zelf ook niet iedere schoen van elk merk aan. Daar zit ook verschil in en dat is bij de kinderschoenen net zo. Bij iedere nieuwe schoen is het weer opnieuw kijken of ze er goed op lopen😄

2 jaar geleden

Tom Tailor schoenen. Zachte zool. Zo blij mee!! ( alleen een maat te groot gekocht via internet..🤦‍♀️)