7 Reacties

2 jaar geleden

12 uur op bed doen ipv 1 uur?

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

12 uur op bed doen ipv 1 uur?
Zal inderdaad dat morgen eens proberen ☺️ denk dat ze te moe is als ze rond 1 gaat

2 jaar geleden

Ons zoontje zit ook in de overgang naar 1 slaapje. Is 1 uur niet te laat voor haar? Ons zoontje sliep eerst om 9:30 en 1 uur maar nu om +- 11:30. Gisteren lag hij door omstandigheden pas om 12:15 op bed maar was een ramp. 30 min geslapen terwijl hij anders 11:30 - 14:30 slaapt. We proberen die 11:30 met 10 min per keer op te rekken tot 12 uur.

2 jaar geleden

Reactie op Jb_m2b

Ons zoontje zit ook in de overgang naar 1 slaapje. Is 1 uur niet te laat vo ...
Dankjewel voor de tip, hier ging ze in de ochtend ook altijd rond die tijd en in de middag pas rond 15:00 dan pas wou ze echt slapen. Zal haar morgen gelijk eerder op bed doen.

2 jaar geleden

Ik denk idd dat de overgang te groot is, de mijne sliep op een gegeven moment van 11 tot half 2 en weigerde dan in de middag nog een keer. Wat ik deed is 11.15 een broodje en daarna lekker door naar bed. Toen werd het 12-15 qua slapen. Inmiddels is het half 1 tot ong kwart over drie meestal. Ze houd de middag nu ook steeds beter vol. En op het kdv begint zei nu de slaapkamer wakker te houden.. 😬😅

2 jaar geleden

Reactie op Elinemdv

Ik denk idd dat de overgang te groot is, de mijne sliep op een gegeven mome ...
Het is dus even uitzoeken en volhouden.

2 jaar geleden

Onze zoontje is vaak tegen 10:30 dat hij overal tegen aan leunt. Ik probeerde te rekken tot 11:30. Maar dan sliep hij tot de nachtslaap te lang niet. Deed hem om 18:00 naar bed. Nu zijn we 3 weken verder en hij gaat nu rond 12:30 liggen. Slaapt vrij snel… 2-2:30uur en gaat weer na 19:30 naar bed…eindelijk een beetje ritme nu.was in het begin wel lastig om hem wakker te houden.Laatste 1.5-2 uur voor slaap ging ik vaak naar buiten. Even frisse lucht halen, om hem bezig te houden…