20 Reacties

4 jaar geleden

Op die buik na heb ik echt precies hetzelfde 😂

4 jaar geleden

Ik heb ook echt precies hetzelfde🤣 misschien krijg ik nu het ander geslacht. Want echt bij mijn zoontje 👌🏼👌🏼 was een top zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op kiimmveenstra

Ik heb ook echt precies hetzelfde🤣 misschien krijg ik nu het ander geslach ...
Haha ja ik bij mijn zoontje ook echt een top zwangerschap gehad.. Misschien inderdaad nu een meisje😂

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje had ik nergens last van, top fit was ik! Nu voor de 2e keer is het een drama! Moe, misselijk, draaierig, mega opgeblazen.. ik heb ook al een paar keer gedacht dat het er meer zijn 🤣

4 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde en 8+1 weken. Zwanger van een tweede en het gevoel dat het nu allemaal veel meer aanwezig is de kwaaltjes dan bij de eerste. Gelukkig al wel een eerste echo gehad vorige week (medische redenen) en opgeblazen gevoel heb ik ook heel erg. Of bijna alle kwaaltjes wel. 😂 hopelijk snel het eerste semester voorbij 🤗

4 jaar geleden

Ik heb 3 jongens al alle zwangerschappen heel beroerd geweest en nu nergens last van bijna op borsten na

4 jaar geleden

Reactie op MLR

Hier ook precies hetzelfde en 8+1 weken. Zwanger van een tweede en het gevo ...
Ik heb 7 april de 1e echo.. Ben benieuwd ☺️

4 jaar geleden

Hier totaal anders 🙈 1e zwangerschap van begin tot 30 weken misselijk geweest kon niets van eten binnenhouden, uiteindelijk op 30 weken bevallen.. Nu ben ik 9w5d en ik ben misselijk maar cv, zolang ik niet eet en onmiddelijk drink is het goed anders ligt het eruit.. maar voel me wel beter dan men eerste zwangerschap.. ( eerste zwangerschap was meisje, hoop stiekem nu ook terug meisje 😅🙈)

4 jaar geleden

Jeeps. Bij mijn eerste zwangerschap was ik juist precies grieperig de dag dat ik ontdekte dat ik zwanger was, daarna nooit misselijk. Nu vooral avondmisselijkheid en heel erg moe!

4 jaar geleden

Reactie op Daniellerijke

Ik heb 3 jongens al alle zwangerschappen heel beroerd geweest en nu nergens ...
Hier hetzelfde! Alleen heb ik twee jongens en nu bij de derde ook nergens last van.

4 jaar geleden

Dan zijn wij precies even ver en bij mij juist totaal anders. Bij de 1ste wat jij nu ervaart en nu bij de 2de nergens last van (waardoor ik het niet altijd geloof en onzeker ben daardoor). Bij mij ging het beter met 16 weken, hoop voor jou ook of eerder 🙈

4 jaar geleden

Reactie op missjessica32

Dan zijn wij precies even ver en bij mij juist totaal anders. Bij de 1ste w ...
Aah gelukkig valt het nu mee! En snap dat je dan wat onzeker kunt zijn, had ik bij mijn 1e ook.. Dacht klopt dit wel, ik merk niks.. Maar een gezonde jongen op de wereld gezet.. En ja ik hoop ook dat het in iedergeval wat afzakt.. Deze tijd is al 3x niks en dan voel ik me ook nog zo lamlendig 😅

4 jaar geleden

enige wat anders is zijn de pukkels 😠😠 verder tot nu toe niets!! net een vriend die zei je zit wel onder de pukkeltjes he, ben je ongesteld,ik keihard JA

4 jaar geleden

Haha sorry moest wel even lachen om je opmerking, 3 kindjes in je buik. Het zal maar echt zo zijn. Ik heb ook last van een opgezette buik. Verder veel last van vermoeidheid en ook wel wat meer pukkels dan normaal. Verder weinig last van. Hopelijk word 't bij jou snel beter 😊

4 jaar geleden

Reactie op Chantal33

Haha sorry moest wel even lachen om je opmerking, 3 kindjes in je buik. Het ...
Haha ja het zal niet zo zijn maar hoe opgezet ik nu ben, was ik bij de 1e rond de 20 weken haha.. Nu ben ik ook niet zo dun van mezelf, en las bij meerdere dat bij de 2e het wat sneller lijkt te gaan.

4 jaar geleden

Reactie op bool

enige wat anders is zijn de pukkels 😠😠 verder tot nu toe niets!! net een ...
Ja, ik heb altijd een gave huid gehad.. En nu😭 ik voel me wel echt bekeken net alsof ze het door hebben(we hebben het nog aan niemand vertel)

4 jaar geleden

Reactie op Plnkz

Haha ja het zal niet zo zijn maar hoe opgezet ik nu ben, was ik bij de 1e r ...
Oké. Een heel verschil dus. Ik ben ook niet dun van mijzelf had sws al een buikje en dit is m'n eerste dus ben benieuwd hoe m'n buik verder gaat vormen🤭

4 jaar geleden

Reactie op Plnkz

Ja, ik heb altijd een gave huid gehad.. En nu😭 ik voel me wel echt bekeken ...
ja ik ook hoor voel me echt beetje onzeker, vooral toen dus een vriend van mij dat zei dacht ik echt shit je ziet dus wel goed😥😥 wij hebben t ook niemand verteld ben pas 5+3

4 jaar geleden

2 jongens en 2 meiden hier. 4 totaal verschillende zwangerschappen. Nu zwanger van de 5de. Op wat vermoeidheid na helemaal niks geen klachten. Het is niet te pijlen😁👌

4 jaar geleden

Jazeker! Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het pas met 6 maanden en werd bij 7 maanden pas dik. Nu ben ik 8 weken en 5 dagen en kan het niet meer verbergen. Ik heb wel echt puistjes op me rug me nek. Niet altijd misselijk soms als ik een lege maag heb of net uit bed komt. Maar ik ga vanavond al me eerste zwangerschapsbroek bestellen