32 Reacties

4 jaar geleden

Ja, ik na mijn 2e kunstmatige inseminatie. Ik ben ook voorzichtig en heb veel schrik om een miskraam te krijgen, omdat je er al zo lang mee bezig bent en het dan nu eindelijk gelukt is.

4 jaar geleden

Wauw gefeliciteerd!! Probeer er ondanks je verleden een beetje van te genieten! Ik herken het wel, ik geloof het ook nog steeds niet (na mislukte pogingen) ben na 16 pogingen eindelijk zwanger! Ik heb een HSG gehad 3 maanden geleden en we zouden in mei met IUI starten! Ik mag as donderdag langskomen voor een echo. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je er een beetje van kan genieten, wanneer mag je langs komen voor een echo?

4 jaar geleden

Ik heb ook een traject iui en ivf/icsi van 5jaar. 3miskramen en nu 7w3d. Ik blijf ook nog met voetjes op de grond en ben voorzichtig blij.

4 jaar geleden

Na 2 jaar geen resultaat, zijn wij het traject ingegaan. In februari de eerste IUI gehad en die was gelijk raak. Nou dat had ik niet durven dromen. Nu 5+3 wel erg spannend natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Deniiseee

Wauw gefeliciteerd!! Probeer er ondanks je verleden een beetje van te genie ...
Wat heftig na zoveel poging. Gefeliciteerd wel heel spannend. Wij hebben over 2 weken de echo.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Probeer er wel van te genieten! Ik ben nu 5w4d zwanger, wij hebben ook het icsi traject doorlopen. Ik heb eerder al een miskraam gehad en merk dat ik ook wel onzeker ben. Ik dacht dat de wachtweken al erg waren, maar ik merk ook dat de echo voor mij wel snel mag komen! Toch probeer ik er wel een beetje van te genieten.

4 jaar geleden

De eerste via ivf en nu 5 weken ook doormiddel van ivf

4 jaar geleden

Reactie op AnDeRu

Gefeliciteerd! Probeer er wel van te genieten! Ik ben nu 5w4d zwanger, wij ...
Gefeliciteerd! Wij genieten er ook van helemaal als wij de echo hebben gehad. Wij kunnen ook niet wachten tot de echo spannend

4 jaar geleden

ik ook via icsi 5 weken

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Ja, ik na mijn 2e kunstmatige inseminatie. Ik ben ook voorzichtig en heb ve ...
Het is heel spannend de aan komen de maanden

4 jaar geleden

Hallo, als eerste gefeliciteerd met je met je zwanger, myn vrouw is 6 weken zwanger.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd. Ik ben nu 5.5 wk zwanger van mijn 2e kindje. Van mijn zoontje ben ik IUI 5 zwanger geraakt en nu zwanger na 6x IUI en 1x IVF verse terugplaatsing.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik begrijp je onzekerheid. Voor ons is het helemaal nieuw en ook spannend. Wij zijn met IUI in 1x zwanger geraakt met donorzaad(lesbisch koppel 😀)

4 jaar geleden

Reactie op Laulauw

Gefeliciteerd! Ik begrijp je onzekerheid. Voor ons is het helemaal nieuw en ...
Gefeliciteerd! Toch mooi dat deze trajecten bestaan heel veel succes.

4 jaar geleden

Ik heb clomid geslikt en zou de volgende ronde met injecties gaan beginnen. In december ook al zwanger geweest (ook precies de ronde voor in met injecties zou beginnen), maar in januari helaas een miskraam gehad. Hoop dat het dit keer wel goed gaat.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Heftig is de MMM... Ik ben nu 6+2 weken zwanger na 5 jaar. 6x iui, 1x ivf, 1x icsi en toen door met eiceldonatie, 3e terugplaatsing is raak. Voor t eerst zwanger... Zo spannend! 😍 Ik geniet van elk moment, zo lang het mag duren, want wie weet is dit de enige keer dat ik 't mag ervaren.

4 jaar geleden

Spannend is het he! Ik ben 4 jaar bezig. Nu tweede poging tweede terugplaatsing ICSI zwanger, 7w 3D. Morgen eerste echo. 🙏

4 jaar geleden

Hier ook traject gevolgd 6x iui en ging over naar ivf maar een pauze ingelast.. nu 7.6 zwanger zonder hulp een klein wondertje 🥰

4 jaar geleden

In 2016 miskraam. Toen 3 jaar maandelijkse teleurstellingen. Nu met 3e IUI poging zwanger 7+4. Ik laat het vooral nog heel erg niet binnen komen. Mensen om me heen zijn vooral heel erg blij voor mij.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Hier ook jaren bezig en nu bij ISCI 3voor het eerst zwanger! Nu 5+6. Echt super spannend. Wil het het liefst van de daken schreeuwen, maar ben ook super onzeker en kan het eigenlijk nog bijna niet geloven..