32 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal :) !! Houd jezelf rustig en kijk per dag. 1 iui, ivf 1 terugplaatsing , icsi veel terugplaatsingen(16), 2 miskramen, 1 goeie zwangerschap dochter is nu 1 jaar. Dus houd hoop ❤ !!! Icsi 2: 1 terugplaatsing overstimulatie en in ziekenhuis te horen gekregen dat we zwanger zijn. Vrijdag de 1e echo dan 7 weken als het goed is. Onzekerheid is mijn hele zwangerschap gebleven toen ik de baby voelde werd ik rustiger... ( na 20 weken zwangerschap ) nu hoop ik meer te kunnen genieten van deze zwangerschap en positief te denken. Fijne zwangerschap allemaal 🤰

4 jaar geleden

Hier ook, al 15 jaar medische malle molen. Zoon van 10 via clomid, dochter van 6 natuurlijk, nu zwanger, 5 weken van tweede terugplaatsing, in december 2019 verse tp, nu 9 maart blastocyst terugplaatsing gehad, vorige week positief getest. Het was voor onze de laatste poging, vanwege mijn leeftijd, 39 en zware endometriose. Dus wie weet, net op de valreep weer een wondertje...

4 jaar geleden

Hier ook, 3 jaar bezig en uiteindelijk na 1e icsi tp zwanger 😍 ontzettend blij maar denk dat ik pas na de echo geruststelling heb en met 3 mnd mag de hele wereld het weten 🎉

4 jaar geleden

2 jaar lang zelf geprobeerd, geen enkel signaal dat er iets niet goed met me was, bleek wel zo.. Eileiders kapot zonder aanleiding, ze moesten verwijderd 😢 Nu veel geluk Ivf poginf 1, eerste terugplaatsing zwanger. Hartje zien kloppen vorige week. En nog 7 cryos in de vriezer.

4 jaar geleden

Herken je verhaal ivf1 zwanger 6wk geen kwaaltjes dus super onzeker na 4 miskramen

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij hebben 3x ICSI ondergaan zonder enig resultaat en uiteindelijk eiceldonatie, we hadden de hoop eigenlijk opgegeven, maar zijn nu zwanger :D !!! 6 + 2. Ik ben ontzettend blij, maar het komt er nog niet uit, ben alle dagen nog angstig dat het mis gaat en heb ook geen symptomen dat maakt met ook onzeker. Gelukkig maandag de eerste echo, ik hoop dat het beeld en geluid helpt om het te beseffen dat het echt zo is en dan nog hopen dat het goed gaat... Duim ook voor jullie!

4 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Gefeliciteerd! Heftig is de MMM... Ik ben nu 6+2 weken zwanger na 5 jaar. ...
Wat leuk om te lezen dat er meer dames zijn die door eiceldonatie zwanger zijn geworden :) .. gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Ja hier eindelijk gelukt. In het verleden 12x iui gehad met ex partner. Nu de 1e ronde icsi de 6e cryo eindelijk gelukt. Niemand weet het omdat ik toch bang ben dat... Nu 6 week precies. Over 2 weken echo, als dat doorgaat natuurlijk

4 jaar geleden

Hier via clomid

4 jaar geleden

Reactie op Xwolf

Wat leuk om te lezen dat er meer dames zijn die door eiceldonatie zwanger z ...
Ja, ik kom ook niet vaak andere vrouwen tegen die ecd hebben nodig gehad. Niet iedereen is er open over. Jij ook gefeliciteerd! Spannend 😍.

4 jaar geleden

Ja vandaag 5 weken zwanger. Via ivf. Vorige zwangerschap ook een miskraam gehad dus kan ook nog niet heel blij zijn.

4 jaar geleden

Nu 7 weken zwanger na 4 x ivf. 2 miskramen afgelopen 2 jaar dus hopelijk nu wel een keer goed nieuws. Ook omdat dit de laatste terugplaatsing was. Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan. Groeten van Janine