4 Reacties

2 jaar geleden

Mijn man van 37 had dit een jaar geleden, maar ik denk niet dat je dat bedoeld. Oplossingen: spuitje in de pees, maximaal 2x. Daarna een operatie, totaal geen last van gehad. Behalve dat hij onze dochter (toen 2 maanden oud) niet mocht/kon tillen voor een paar weken.

2 jaar geleden

Onze zoon, 15 maanden heeft ook een trigger duim. Tot het 2e levensjaar kan het nog vanzelf goedkomen. Helaas gaat de vinger van onze zoon steeds krommer staan. We zijn bij de orthopeed geweest en zij gaan het opereren.

2 jaar geleden

Reactie op Thamara22

Onze zoon, 15 maanden heeft ook een trigger duim. Tot het 2e levensjaar kan ...
Hier staat de duim inderdaad ook iets krom/schuin tov de andere duim. Heeft jullie zoon er veel last van? Ik heb namelijk het idee dat onze dochter er “weinig” last van heeft. Heeft jouw zoontje dit allang? Of is dit recent ontstaan ?

2 jaar geleden

Reactie op mlips

Hier staat de duim inderdaad ook iets krom/schuin tov de andere duim. Heeft ...
Hij heeft het nu ongeveer een jaar denk ik. Vorig jaar al eens bij de orthopeed geweest en toen besloten er niets aan te doen. Maar nu hij toch krommer staat begint hij er wel last van te krijgen. Nou ja last.. je merkt bijvoorbeeld met blokken bouwen dat het hem met die hand slechter lukt en dat begint hem te frustreren. Daarom hebben we ook besloten er nu wel wat aan te laten doen.