22 Reacties

5 jaar geleden

Jolie?

5 jaar geleden

Wat vind je van nandi?😊

5 jaar geleden

Joanna

5 jaar geleden

Yo?

5 jaar geleden

Jolien, Linda

5 jaar geleden

Jola

5 jaar geleden

Jolie, Nola

5 jaar geleden

Jolie, Jolée

5 jaar geleden

Jada of Jade?

5 jaar geleden

Haha gewoon Jolanda! Bij vernoemen moet je gewoon precies de naam geven vind ik. Dan misschien YO noemen of yoyo 🤣🥰

5 jaar geleden

Reactie op Bikene

Haha gewoon Jolanda! Bij vernoemen moet je gewoon precies de naam geven vin ...
Vind ik eigenlijk ook... vooral als je het als 2e naam doet zou ik het niet veranderen. Maar je bent zelf baas natuurlijk! Succes met je keuze

5 jaar geleden

Reactie op Bikene

Haha gewoon Jolanda! Bij vernoemen moet je gewoon precies de naam geven vin ...
Jaa vind ik ook, de betekenis maar de naam dan automatisch mooi 😊 overigens sluit ik me aan bij Yo /Jo

5 jaar geleden

Maakt* oeps

5 jaar geleden

Yolanthe;)

5 jaar geleden

Reactie op Lokko

Joanna
Anna was haar tweede naam! Dit is een serieuze kans hebber! Dank!

5 jaar geleden

Onze dochter is vernoemd naar m’n schoonmoeder. Zij heet Ria, doopnaam Frederika. Ik wilde haar gewoon echt vernoemen maar m’n schoonmoeder ( we hadden gevraagd wat ze er van vond als het meisje werd wat ze ervan vond) wilde niet dag we het kindje ook zo noemden. Ze vind haar naam niet mooi Dus tijdens de bevalling zei mijn man. We noemen haar Rihanna Frederika Prachtige naam vond/vind iedereen en Schoonma helemaal blij.

5 jaar geleden

Ik zou voor Jolie gaan als het de eerste naam is..

5 jaar geleden

Jona

5 jaar geleden

Reactie op Baby22025

Vind ik eigenlijk ook... vooral als je het als 2e naam doet zou ik het niet ...
Ben ik weer niet helemaal met je eens. Als je namen kiest die erg lijken op en waaruit duidelijk blijkt dat je vernoemd, zou ik dat minder hebben. Als wij een meisje krijgen wordt de tweede naam een naam die zowel naar mijn moeder als mijn schoonvader verwijst. Bij een jongen vernoemen we mijn vader maar dan met een of twee letters verschil, maar wel dat het duidelijk is. Om inhoudelijk op het topic te reageren.. als haar tweede naam Anna is, zou ik kiezen voor de Joanne/Joanna optie of gewoon Anna? Zeker als tweede naam vind ik dat wel echt mooi ❤️

5 jaar geleden

Ik zou gewoon als tweede naam Jolanda doen.. het is toch “maar” de tweede naam. Mijn moeder is helaas ook overleden in april en wij geven ons kindje haar naam als tweede naam.. ze heette Johanna (roepnaam was Anja) ook niet een naam die ik zou kiezen maar ja, het is wat het is en het is toch een eerbetoon dus Johanna it is...het wordt niet haar roepnaam dus dan is het niet zo erg 😉