24 Reacties
6 jaar geleden
Lekker doen waar je je goed bij voelt. Ik ben er zelf niet zo van, maar een vriendin van mij is weer gek op tweedehands kleding. Als het er goed uit ziet, waarom niet?
6 jaar geleden
Koop zelf ook echt alles in de kringloop, voor mij een kwestie van duurzaamheid. Het leuke aan bijvoorbeeld dozen vol babykleding, er zit altijd wel wat tussen voor jezelf, de rest kun je weer doorverkopen/weggeven. Doe waar jij je goed bij voelt en vanuit welke motivatie dan ook! Echt!
6 jaar geleden
Hier ook veel tweedehands kleding. Was al gewassen, maar heb het zelf ook nog een keer gewassen. Kleding waar nog vlekjes in bleven zitten heb ik weg gedaan.
6 jaar geleden
Ik breng altiid alles naar de kringloop. Ik denk dat tweedehands prima kan zijn
6 jaar geleden
Ik ook hoor want wanneer ze dan er uitgroeien kan je zelf dan iets leuk gaan halen in de winkel
6 jaar geleden
ja lekker 2ehands hier komt nummer 4 aan.. en je wil niet weten wat ik kwijt ben aan kleding als t nieuw is 😂 niks mis mee! em vind vaak leukere "dure" kleding voor spot prijsje
6 jaar geleden
Ik koop nu ook alles op Vinted. Dan heb je 2dehands, maar je kan toch zelf kiezen zodat je die ervaring toch ook hebt. Ik heb bvb 2 complete hemasetjes gekocht voor telkens 4 euro, die nu nog te koop zijn in de winkel aan 27 euro... beiden ongedragen.
6 jaar geleden
Ik wist dat wij een kinderwens hadden dus heb hard gespaard. Koop alles nieuw. Nu een 2e wonder en deze neemt de spullen over van de 1e. Maar me eerste is een meisje en het geslacht van de frummel in me buik weten we nog niet eind juni maken we dat bekend dan kijken wat er bij gekocht of nieuw gekocht moet worden. Echter wel 2e hands kleding van een vriendin gekregen in grotere maten voor me dochter want nu ze loopt gaat het sneller stuk met vallen en opstaan lijkt wel.. schoenen koop ik 100% nieuw voor beide want vind goeie schoenen belangrijk voor de groeiende voetjes.
Iedereen moet doen wat goed voelt en waar je zin in hebt. Fijne zwangerschap!
6 jaar geleden
Mijn dochtertje is 8mnd en er is een 2e dochter op komst. Ik heb juist tweedehands kledingpakketjes naar smaak gekocht en zelfs mn 2e dochter kan dit nog aan. Goed sorteren en wassen, niks mis mee 🤩
6 jaar geleden
Hier nog een tip voor nieuwe kleding met een zacht Sample Sale prijsje: https://www.pincsaleshop.nl
Ik ben voor een combi van 2e hands (mooie gedachte om kleding nog een 2e leven te geven, kort gedragen vaak) en nieuw (m’n eigen stijl vinden en zelf uitgezocht). Alles goed wassen en bij 2e hands goed letten of de kwaliteit nog goed is.
6 jaar geleden
Ik heb hele big shopper gekregen van een vriendin die jaar geleden is bevallen. Ze groeien er zo uit, dus ben er enorm blij mee