24 Reacties

6 jaar geleden

Lekker doen waar je je goed bij voelt. Ik ben er zelf niet zo van, maar een vriendin van mij is weer gek op tweedehands kleding. Als het er goed uit ziet, waarom niet?

6 jaar geleden

Ik ben zelf niet van 2e hands. Koop liever nieuw. Nieuwe kleding hoeft ook niet duur te zijn.

6 jaar geleden

Ik heb juist een volledige doos maatje 50 en 56 gekocht, en de kledij ziet er nog allemaal goed uit

6 jaar geleden

Koop zelf ook echt alles in de kringloop, voor mij een kwestie van duurzaamheid. Het leuke aan bijvoorbeeld dozen vol babykleding, er zit altijd wel wat tussen voor jezelf, de rest kun je weer doorverkopen/weggeven. Doe waar jij je goed bij voelt en vanuit welke motivatie dan ook! Echt!

6 jaar geleden

Hier ook veel tweedehands kleding. Was al gewassen, maar heb het zelf ook nog een keer gewassen. Kleding waar nog vlekjes in bleven zitten heb ik weg gedaan.

6 jaar geleden

Ik breng altiid alles naar de kringloop. Ik denk dat tweedehands prima kan zijn

6 jaar geleden

Ik ook hoor want wanneer ze dan er uitgroeien kan je zelf dan iets leuk gaan halen in de winkel

6 jaar geleden

Hier ook van 2e hands... al veel op vinted gekocht... hartstikke goed spul! De kleine maatjes worden maar zo kort gedragen! En ook nog eens goed voor het milieu !

6 jaar geleden

ja lekker 2ehands hier komt nummer 4 aan.. en je wil niet weten wat ik kwijt ben aan kleding als t nieuw is 😂 niks mis mee! em vind vaak leukere "dure" kleding voor spot prijsje

6 jaar geleden

Ik heb bij mijn 2 meiden, 1 doos 2ehands babykleding gekocht. Was echt prachtig mooie merkjes erin. En ook heel veel gekregen. Maar deze keer vind ik het leuker om alles lekker bij elkaar te sprokkelen en liever niet van alles te krijgen. Beetje tweedehands een beetje nieuw.

6 jaar geleden

Ik heb al eea via marktplaats gekocht aan kleding. Zeker in maat 50/56/62 wordt het maar kort gedragen en ziet er allemaal nog goed uit. Maar ik wil wel eigenlijk per maat minimaal 1 setje ook nieuw kopen. Gewoon voor het gevoel echt nieuw nieuw.

6 jaar geleden

Ik koop nu ook alles op Vinted. Dan heb je 2dehands, maar je kan toch zelf kiezen zodat je die ervaring toch ook hebt. Ik heb bvb 2 complete hemasetjes gekocht voor telkens 4 euro, die nu nog te koop zijn in de winkel aan 27 euro... beiden ongedragen.

6 jaar geleden

Reactie op Jdw-Nov2020

Ik koop nu ook alles op Vinted. Dan heb je 2dehands, maar je kan toch zelf ...
Hier ook een grote vinted fan... volgende week weten we het geslacht dus dan kan ik echt los. Al wel wat dingen gekocht die voor beiden kunnen ! Verslavend 😉

6 jaar geleden

Wij hebben wel n hoop kinderkleren 2e hands gekregen. Ook wat dingen zelf gekocht

6 jaar geleden

Reactie op Jdw-Nov2020

Ik koop nu ook alles op Vinted. Dan heb je 2dehands, maar je kan toch zelf ...
Vinted is echt ideaal ja! Ook voor zwangerschapskleding trouwens haha..maar koop voor de kleine ook wel nieuwe dingen

6 jaar geleden

Ik wist dat wij een kinderwens hadden dus heb hard gespaard. Koop alles nieuw. Nu een 2e wonder en deze neemt de spullen over van de 1e. Maar me eerste is een meisje en het geslacht van de frummel in me buik weten we nog niet eind juni maken we dat bekend dan kijken wat er bij gekocht of nieuw gekocht moet worden. Echter wel 2e hands kleding van een vriendin gekregen in grotere maten voor me dochter want nu ze loopt gaat het sneller stuk met vallen en opstaan lijkt wel.. schoenen koop ik 100% nieuw voor beide want vind goeie schoenen belangrijk voor de groeiende voetjes. Iedereen moet doen wat goed voelt en waar je zin in hebt. Fijne zwangerschap!

6 jaar geleden

Mijn dochtertje is 8mnd en er is een 2e dochter op komst. Ik heb juist tweedehands kledingpakketjes naar smaak gekocht en zelfs mn 2e dochter kan dit nog aan. Goed sorteren en wassen, niks mis mee 🤩

6 jaar geleden

Ik heb ook heel wat kleding gekregen. Ik heb niet alles gebruikt maar heel veel wel wat ik mooi vond. Bijna alles was nog goede kwaliteit omdat het maar kort wordt gedragen dus het kan zeker als je dat wil!

6 jaar geleden

Hier nog een tip voor nieuwe kleding met een zacht Sample Sale prijsje: https://www.pincsaleshop.nl Ik ben voor een combi van 2e hands (mooie gedachte om kleding nog een 2e leven te geven, kort gedragen vaak) en nieuw (m’n eigen stijl vinden en zelf uitgezocht). Alles goed wassen en bij 2e hands goed letten of de kwaliteit nog goed is.

6 jaar geleden

Ik heb hele big shopper gekregen van een vriendin die jaar geleden is bevallen. Ze groeien er zo uit, dus ben er enorm blij mee