42 Reacties

5 jaar geleden

Ik jeb een 2e handse, gekregen van mijn vriendin. Zeer fijn gezien deze zwangerschaps een verrassing is, en ik het alleen ga doen.

5 jaar geleden

Wij hebben de mutsy nio 2e hands gekocht ik was verliefd op de kleur(pine green). Bak zit erbij en buggy optie en voetenzak en zelfs nog maxi cosi met adapters en regenhoezen voor 450 euro. En hij is nog als nieuw. Waarom zou je hem nieuw kopen als je hem ook als nieuw kan kopen en en het je dan een paar 100 euro scheelt. Plus je helpt het milieu ook nog een handje 😉

5 jaar geleden

We hebben tweedehands een Nuna kinderwagen overgenomen. Was nog in zeer goeie staat met heel veel accesoires erbij. Mochten hem voor 375,- ophalen, nieuwprijs was bij elkaar rond de 1500,-. Vind zonde van je geld om nieuwe te kopen, er worden genoeg tweedehands aangeboden die echt niet helemaal uitgewoond zijn. ☺

5 jaar geleden

2e hands van maxi cosi met autostoel, ligbak en zitje voor 100 euro. Even bekleding in de was gedaan en bandjes opgepompt. Ziet er nu weer als nieuw uit! Vind nieuw met veel dingen beetje onzin als ze 2e hands nog prima zijn 😊

5 jaar geleden

ik heb de kinderwagen van mn schoonzus gehad...

5 jaar geleden

Bij ons een beetje op gevoel, je kindje ligt er in en je weet niet wat er mee gebeurd is. Als je het wast is het wss gewoon helemaal schoon, maar we kunnen het ons veroorloven om het nieuw te kopen, dus waarom niet? Als we hem niet meer gebruiken bieden we hem op marktplaats aan en is vast iemand er weer blij mee! Voor ons scheelt het ook iets dat we een model wilden dat net uit is, dus die staat nog niet op marktplaats

5 jaar geleden

Tweedehands. Scheelt enorm veel geld.

5 jaar geleden

Wij hebben een 2e hand joolz day gekocht zag er nog als nieuw uit. Alles even in de was en het is helemaal fris voor ons eigen kindje

5 jaar geleden

Wij hebben ook 2e hands zelfde voor maxicosi wipstoel etc. Om bijna alles kan je nieuwe hoezen doen en dat hebben wij gedaan!

5 jaar geleden

Tweedehands, via marktplaats. Onverwachts zwanger en daarom ook een grotere woning nodig, dus met klussen, verhuizen, nieuwe spulletjes en een hele baby uitzet is nieuw niet haalbaar voor ons Hadden we al een huis gehad dat af was en kunnen sparen voor gezinsuitbreiding dan had ik specifieke dingen waarschijnlijk wel nieuw gekocht zoals een kinderwagen, ledikantje en box, waar ze veel tijd in doorbrengen.

5 jaar geleden

Ik wou echt een nieuwe kinderwagen, het ging een beetje tegen mijn gevoelens in om een kinderwagen te kopen waarvan je niet weet wat ermee is gebeurd. Zelfde denk ik over het bedje. Dat wou ik gewoon en fris voor mijn kindje hebben. 😊 Iedereen is daar natuurlijk anders in, en zou zeker jullie eigen gevoel volgen!

5 jaar geleden

2e hands van een bekende overgekocht.

5 jaar geleden

2e hands

5 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Ik wou echt een nieuwe kinderwagen, het ging een beetje tegen mijn gevoelen ...
Ja had ik ook. Vooral bij t autostoeltje ivm de veiligheid. Wil dan zeker weten dat er niets geld met t stoeltje is gebeurd.

5 jaar geleden

2e hands. Op kinderwagen kan je veel geld besparen. Leven met een baby is al duur genoeg

5 jaar geleden

2de hands kinderwagen gekocht. Deze was van een bekende en gebruikt voor 1 kindje.

5 jaar geleden

2e hands! Niet omdat we het geld niet hebben , maar toch wel een lekkere besparing. We kende wel degene van wie we de Joolz kinderwagen hebben gekocht. Toch wel fijner gevoel (ook al kun je alles uitwassen)

5 jaar geleden

2e hands. Alles is prima gewassen, doet het soepel. Leuke besparing

5 jaar geleden

Maxicosi van mn zus dus wetende wat ermee gebeurd is (ivm veiligheid). Kinderwagen 2e hands via marktplaats. Zag er namelijk heel netjes nog uit. Autostoel als opvolger van de maxicosi wordt nieuw. Beetje het gevoel als met een helm, als die valt is de veiligheid niet meer gegarandeerd, datzelfde ook met autostoel als je niet weet of er oké mee omgegaan is. En daarbij is het een veiligheids investering voor meerdere jaren en evt ook voor een tweede kindje als we zo gezegend mogen zijn.

5 jaar geleden

Maxicosi gekregen van bekende nieuwe bekleding erin van bol.com en klaar. De wandelwagen 2 hands via Mp. We mochten een nieuwe uitzoeken van mn schoonmoeder maar vond het zo belachelijk duur, ze moet een beetje op haar centen letten, dus dat vond ik een slecht idee. Dus een mooie via mp uitgezocht en ook helemaal mee in de wolken. En een stuk betaalbaarder voor mn schoonmoeder. De reiswieg kunnen ze maar 6 mnd in, het is wel een combi wagen maar dan nog...