21 Reacties

4 jaar geleden

Huuuuh😂 apart dit probeer t even nog een keer opnieuw

4 jaar geleden

Amai zeker van je HCG, hoe ver zou je zijn? 😱

4 jaar geleden

Had ik ook , maakte me erg onzeker , paar dagen later weer getest en 2 duidelijke dikke strepen , kan zijn dat je toch iets te vroeg getest had waardoor er nog net iets te weinig in je urine zit 😉 komt vast helemaal goed

4 jaar geleden

Reactie op desi2020

Had ik ook , maakte me erg onzeker , paar dagen later weer getest en 2 duid ...
Er staan twee strepen bij de test en eentje bij de controle. Ze is wel zwanger (positieve test) alleen de tweede streepje is wat vreemd. Misschien is deze test gewoon een productiefoutje.

4 jaar geleden

Hahaha misschien een foutje in de test strip zelf?

4 jaar geleden

Gebeurd inderdaad wel eens in een test. Betekend gewoon positief niks raars

4 jaar geleden

Ik denk dat ze bedoeld dat er 3 streepjes staan op de test..

4 jaar geleden

Lijkt toch vooral een productie foutje... Maar bij twijfel aan jezelf een extra test doen.

4 jaar geleden

Reactie op Yana160396

Ik denk dat ze bedoeld dat er 3 streepjes staan op de test..
Lol, niet gezien 🤣

4 jaar geleden

Nee gewoon n foutje! Tweeling uit zich vaak in relatief veel hcg

4 jaar geleden

Hahahaha jaaah ik ga voor de tweeling 🤪

4 jaar geleden

Reactie op loess

Nee gewoon n foutje! Tweeling uit zich vaak in relatief veel hcg
Ik zou je zeggen die abortus op me 14e was een tweeling. Met 10+4 een abortus gehad toen. En ik had totaal nergens last van. Niet kotsen niks. Fietste iedere dag 8 km na school heen en terug.. me zoontje vanaf week 6 de longen uit me lijf gekotst. De hele dag slapen. Alleen al de gedachte op te staan maakte me mega moe 🙈 En nu weer geen (amper) symptomen.. komt me zo bekend voor 🤦🏼‍♀️ moet toch de hele tijd denken aan die eerste zwNgerschap 😛 maandag echo 😏 zo spannend

4 jaar geleden

De vrijdag had ik eerst 21% hcg en de dinsdag 121% hcg dus mss tweeling wie weet

4 jaar geleden

Reactie op Kaithlyn

De vrijdag had ik eerst 21% hcg en de dinsdag 121% hcg dus mss tweeling wi ...
Hoe weet je dit? Kan je ergens HCG testen?

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Hoe weet je dit? Kan je ergens HCG testen?
Bloed laten afnemen bij je Huisarts. Bloed is 100% correct.

4 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Bloed laten afnemen bij je Huisarts. Bloed is 100% correct.
Ahaa Oke, maar dat je toch niet om de zoveel dagen doen?

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ahaa Oke, maar dat je toch niet om de zoveel dagen doen?
Nee. 1x je bloed laten meten is voldoende. Daar zien ze perfect hoe hoog je hcg gehalte is. En vandaaruit kunnen ze +- uithalen hoelang je effectief zwanger bent. :)

4 jaar geleden

Iedereen bedankt voor de reacties! Maar zwanger ben ik zeker te weten, en hoelang kon ik zelf precies berekenen dmv ongesteldheid en “de daad” hahaha. Vreemde vond ik gewoon dat 3e streepje. Maar zwanger absoluut, nu al spugen, pijnlijke borsten, moe, jankerig, en het voelt alsof ik door me onderrug ben gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op xDutchie

Iedereen bedankt voor de reacties! Maar zwanger ben ik zeker te weten, en h ...
Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

Ik zou je zeggen die abortus op me 14e was een tweeling. Met 10+4 een abort ...
En weet je inmiddels al of je 1 of 2 wondertjes verwacht? Ik kan de 23e voor 1e echo ben dan 7.5 en bij ons is het ook nog spannend. Er zitten namelijk aan beide kanten tweelingen in de familie. Mn nichtje heeft in sept haar 2ling gekregen en die had ook totaal nergens geen last van de 1e paar weken en eigenlijk de hele zwangerschap niet (van achter zag je niet eens dat ze zwanger was met 37wk) En als ik nu kijk na hoe t bij mij tot nu toe verloopt heb ik eigenlijk ook niet echt klachten. Heel soms n beetje misselijk/draaierig niet overgeven, borsten wat gegroeid maar niet erg gevoelig. Maar heb wil sinds 1 week last van mn onderrug (werk in de zorg en heb hier vaker last van dus of dit door zwangerschap of mn werk komt durf ik niet te zeggen. Weet wel dat t verdomd lastig is met alleen para 🤦‍♀️ normaal pak ik 2 naproxen en ik kan de hele dag zonder pijn door en dat mag ik nu dus niet meer) Vandaag precies 7wk vlgs eigen berekening en VK dus nog 5 daagjes in spanning wat ik te zien ga krijgen. Helaas met vriend op videochat ivm corona maar dat mag de pret niet drukken