24 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb nu de oh my baby playboxen. Kwam er pas achter bij 19 maanden dat die bestonden dus heb nu de 19-20 maanden box en mn zoontjes is 21 maanden maar super uitdagend nog. Half augustus komt de nieuwe box binnen. Zou die zeker eens googlen.

2 jaar geleden

Deze heb ik voor m'n zoontje gekocht. Hij vind het heel interessant. Plakt de vormpjes en cijfers op de goede plek (naja probeert ie natuurlijk haha) en is lekker bezig om alle gespen open te maken enzo.

2 jaar geleden

Insteek mozaïek vind ze hier leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Deze heb ik voor m'n zoontje gekocht. Hij vind het heel interessant. Plakt ...
Dat ziet er leuk uit! Hoe heet het? Of misschien heb je een link?

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Insteek mozaïek vind ze hier leuk.
Wat is insteek mozaïek? Nog nooit van gehoord 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wat is insteek mozaïek? Nog nooit van gehoord 🙈
Dit😊

2 jaar geleden

Reactie op Innemieni

Dat ziet er leuk uit! Hoe heet het? Of misschien heb je een link?
Is van amazon: Withosent Busy Board, Activity Board voor kinderen, Montessori Sensorisch Educatief Speelgoed met 3 lagen voor Peuters van 1-4 jaar, Sensory Board voor Basisvaardigheden te Leren in de Levenskleding https://amzn.eu/d/7WaUdfD

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Dit😊
Ooh dat had ik vroeger ook. Super goed idee!! 😃

2 jaar geleden

Tijdje terug deze set gekocht. Inmiddels lukt het hem ook echt een toren te bouwen. Maar omgooien blijft leuker. Hier ook begonnen met puzzelen, maar daar heeft hij nog niet heel veel geduld voor. Woezel speelt verstoppertje is echter wel een grote Hit en kan uren gespeeld worden.

2 jaar geleden

Heb zelf het volgende besteld, weet dus nog niet of het een succes is maar vind het er leuk uitzien :-) https://www.plustoys.nl/Haba-Magneetspel-Stadslabyrint?gclid=CjwKCAjw5s6WBhA4EiwACGncZWsKHCmQ7EL0iQBgiU6DJ90orX0u9FZ52xa3k-0PDudSGLv2gi59_hoC-1sQAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Is van amazon: Withosent Busy Board, Activity Board voor kinderen, Montess ...
Dank je!

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Tijdje terug deze set gekocht. Inmiddels lukt het hem ook echt een toren te ...
Waar heb jij deze gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Via bol.com helaas is de set die ik toen had inmiddels uitverkocht.

2 jaar geleden

Wij hebben dit speelgoed ook maar met andere kleuren. Het heet Smartmax. Wellicht kun je dat nog vinden.

2 jaar geleden

Reactie op Innemieni

Wij hebben dit speelgoed ook maar met andere kleuren. Het heet Smartmax. We ...
Die had ik gezien bedankt. Vind het nog best duur voor zo weinig stukken. Is het de moeite waard? Speelt jullie kindje er veel mee?

2 jaar geleden

Die had ik gezien bedankt. Vind het nog best duur voor zo weinig stukken. I ...
In de winter heeft ze er veel mee gespeeld. Echter is ze nu alleen maar buiten aan het spelen met zand en water en doet ze momenteel niets met haar binnenspeelgoed. Vooral het treintje met de leeuw en olifant wordt momenteel veel gebruikt. Dat is een variant op het basispakket

2 jaar geleden

Die had ik gezien bedankt. Vind het nog best duur voor zo weinig stukken. I ...
Dat is inderdaad de reden dat ik gekozen had voor deze serie was net wat goedkoper.

2 jaar geleden

Reactie op Innemieni

Wij hebben dit speelgoed ook maar met andere kleuren. Het heet Smartmax. We ...
Wij hebben Smartmax (1 doos zelf gekocht, en twee gekregen). Ze vindt het geweldig. Nu op vakantie hebben we ze ook mee (een aantal) en gaat ze de stokjes tegen de vuilbak hangen, buiten tegen de tafelpoot/parasol/... Ze heeft de basisset, de trein en de gezichtjes/rammelaars. Omdat ze het zo fijn vindt, hebben we Smartmax ook al bij vrienden cadeau gedaan. Ohja ze heeft ook zoiets van Bumba gekregen (ander merk) en die is even fijn.

2 jaar geleden

Hier Smartmax en een puzzelfan. Het fruit en de groeten van little dutch zijn ook een nieuwe topper. Heel de tijd wil ze nu banaan of appel snijden en moeten wij ze 'opeten'. Eigenlijk pas voor kindjes van 2+ maar ze vindt het heel fijn.

2 jaar geleden

https://mijn-hummeltje.nl/products/magnet-toys-ontwikkel-de-creativiteit-magnetische-sticks?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Shoparize%20NL%20CSS hier kun je ze nog vinden.