323 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 1 november uitgerekend van mijn tweede kindje 馃檹馃徎

4 jaar geleden

7 november !

4 jaar geleden

4 november van mijn 2e kindje !

4 jaar geleden

4 november van mijn 2e kindje !
Hoe kan jij dat nu al weten? Of voel je dat?

4 jaar geleden

Hoe kan jij dat nu al weten? Of voel je dat?
Mijn nod is zondag, ik had dinsdag al een positieve test in mijn handen馃ぐ馃徎

4 jaar geleden

Hoe kan jij dat nu al weten? Of voel je dat?
Ik heb gisteren een (early predictor) zwangerschapstest gedaan nadat ik enkele dagen geleden implantatie bloed merkte. Echt bizar vroeg al maar ik zag echt een streepje! Over paar dagen weer testen voor de zekerheid

4 jaar geleden

Reactie op Mandy1201

Mijn nod is zondag, ik had dinsdag al een positieve test in mijn handen馃ぐ馃徎 ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Ik heb gisteren een (early predictor) zwangerschapstest gedaan nadat ik enk ...
Ok茅 waar koop je dat? Ik heb nog geen kind maar ik heb het gevoel dat het zo is. Ik heb wel een koper spiraal, maar niemand gelooft dat het klopt.. terwijl ik heb mijn eisprong gevoeld, daarna soort van hypomanie, heel veel associatie vinden tussen alles in mijn leven, rugpijn, misselijk, vanochtend plasje bloed, zeer veel stemmingswisselingen. Maar vooral heeeel blij eigenlijk.

4 jaar geleden

Ok茅 waar koop je dat? Ik heb nog geen kind maar ik heb het gevoel dat het z ...
Bij de Kruidvat gekocht, daarmee kan je 6 dagen voor je verwachte menstruatie testen. Omdat het streepje mega licht is ga ik opnieuw testen binnenkort maar soms weet je het gewoon al :)

4 jaar geleden

Reactie op Mandy1201

Mijn nod is zondag, ik had dinsdag al een positieve test in mijn handen馃ぐ馃徎 ...
Had jij ook al vroeg een positief resultaat :)

4 jaar geleden

4 november van mijn 2e kindje !
Ik ook 4 november!! Vandaag positief getest... Er was een licht maar duidelijk streepje te zien! Eerste kindje. Zo zo spannend en zo fragiel nog maar ook intens gelukkig!

4 jaar geleden

Ik ook 4 november!! Vandaag positief getest... Er was een licht maar duidel ...
Wat spannend h猫? Nu is het wachten op de eerste echo en dat kan nog wel paar weken duren... Fijn om te weten dat jij ook al een streepje had! Soms twijfel je aan jezelf omdat het zo vroeg is en het streepje zo licht. Duimen!

4 jaar geleden

Wat spannend h猫? Nu is het wachten op de eerste echo en dat kan nog wel paa ...
Mega spannend!! Alles is nieuw... Ik wacht nog wel even mijn nod af om contact op te nemen met de verloskundige. Vriendlief houdt ook nog een slag om de arm merk ik, omdat het zo vroeg is. Maar voorzichtig juichen we 馃槉 en snap ik heel goed! Ik moest wel 10 keer kijken en wil eigenlijk straks gewoon weer een test doen!

4 jaar geleden

Mega spannend!! Alles is nieuw... Ik wacht nog wel even mijn nod af om cont ...
Hetzelfde hier :) Ik heb in december nog een miskraam gehad bij 4 a5 weken dus mijn man is ook erg voorzichtig nog met hopen. Jammer dat die testen zo duur zijn, anders had ik er nog 3 gedaan 馃お

4 jaar geleden

Ik heb ook 4 november als datum. Maar ik durf niet te testen 馃檲 welke testen hebben jullie gebruikt?

4 jaar geleden

Reactie op gizmo22

Ik heb ook 4 november als datum. Maar ik durf niet te testen 馃檲 welke teste ...
Early predictor :) kan 6 dagen van te voren

4 jaar geleden

Reactie op gizmo22

Ik heb ook 4 november als datum. Maar ik durf niet te testen 馃檲 welke teste ...
Sensitest extra gevoelig - die kunnen ook vanaf 6 dagen voor nod. Maar test vooral wanneer jij je daar prettig bij voelt. Ik ben veeeeeel te ongeduldig maar wou dat ik wat langer kon wachten. Er kan zo vroeg nog zoveel gebeuren!

4 jaar geleden

Proficiat allemaal. Hier vandaag ook een positieve early test. Uitgerekend voor 1 november. 馃槉 Vorige zwangerschap ( van nov. ) op 8w ontdekt dat het een bbz was. Dus nu heel erg ongerust en bang dat het weer mis zal lopen.

4 jaar geleden

Reactie op Puzzeltje

Proficiat allemaal. Hier vandaag ook een positieve early test. Uitgerekend ...
Och jeetje dat maakt 't erg beladen kan ik me voorstellen... Ik duim voor je dat alles helemaal goed gaat!

4 jaar geleden

Ik heb nog 5 of 6 dagen tot de NOD. De sensitest ligt wel al klaar voor morgenochtend (en de volgende 5 ochtenden). Ik voel zoveel wat zowel zwangerschap als PMS kan zijn! En nu lig ik dus al de halve nacht wakker, geen idee of dat PMS, HGC of zenuwen is 馃槄 Anyway, als ik zwanger ben, zou ik volgens mij 4 november uitgerekend zijn.