323 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben er maar even uit gegaan om te plassen en heb meteen de sensitest erbij gepakt. Helaas, witter dan wit. Zegt nog niks, ik weet het. Maar toch.

4 jaar geleden

Sensitest extra gevoelig - die kunnen ook vanaf 6 dagen voor nod. Maar test ...
Ik kon niet wachten heb net de vroege actiontest gedaan en ik zie een heel licht tweede streepje 馃槄 ik ga morgen en overmorgen nog een testen om tw kijken of de lijn donkerder wordt.

4 jaar geleden

Zien jullie em ook?

4 jaar geleden

Reactie op Mandy1201

Ik ben 1 november uitgerekend van mijn tweede kindje 馃檹馃徎
Ik ook 1 november van de eerste! Zo spannend!

4 jaar geleden

Reactie op gizmo22

Zien jullie em ook?
Volgens mijn wel, h茅茅l licht!

4 jaar geleden

Reactie op gizmo22

Zien jullie em ook?
Ja!

4 jaar geleden

Mijne is ook zo licht , hopelijk vandaag een donkerdere

4 jaar geleden

Mijne is ook zo licht , hopelijk vandaag een donkerdere
Ik hoop het voor je! Spannend! 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ja ik zie 'm ook! Ik heb zojuist weer getest en geen streepje te zien... Dus ben ik even in enorme onzekerheid gegooid 馃様

4 jaar geleden

Ja ik zie 'm ook! Ik heb zojuist weer getest en geen streepje te zien... Du ...
Oh jeetje wat vervelend! Had je een gevoelige test gebruikt? Ik snap die onzekerheid zo erg! Misschien paar dagen even wachten?

4 jaar geleden

Ja ik zie 'm ook! Ik heb zojuist weer getest en geen streepje te zien... Du ...
Ow jeej 馃槥 heb je wel met ochtendurine getest?

4 jaar geleden

Yes met ochtendurine en een gevoelige test.. Ik wacht indd nu even een paar dagen! Maar snap nu wel wat beter waarom sommige mensen geen fan zijn van zo vroeg testen! Het kan natuurlijk nog beide kanten op gaan maar dit is even niet zo fijn

4 jaar geleden

Yes met ochtendurine en een gevoelige test.. Ik wacht indd nu even een paar ...
Zucht. Ik zojuist ook getest, zelfde verhaal. Zie geen streepje... nu maar gewoon wachten tot menstruatie dag

4 jaar geleden

Zucht. Ik zojuist ook getest, zelfde verhaal. Zie geen streepje... nu maar ...
Ah balen!! Het is ook nog zo vroeg... We moeten denk ik even een paar dagen wachten. Ik duim uiteraard nog steeds voor je!

4 jaar geleden

Ah balen!! Het is ook nog zo vroeg... We moeten denk ik even een paar dagen ...
Thanks! Ik ook voor jou. Heb geen ochtend urine gedaan en meteen probeer ik dan te zoeken naar dingen waar ik op om blijven hopen. Over weekje gewoon weer testen maar voelt als behoorlijke tegenslag :)

4 jaar geleden

Gister en vandaag 2 verschillende testen gedaan. Beide ClearBlue , de eerste was de snelle detectie heel duidelijk een plus te zien en vandaag deze. Dus beide positief! Dit wordt ons eerste kindje en hoop zo dat het gelukt is. Wat een onzekere, spannende tijd dit zeg.

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Gister en vandaag 2 verschillende testen gedaan. Beide ClearBlue , de eerst ...
Gefeliciteerd!!! 馃槂馃槂馃槂

4 jaar geleden

Thanks! Ik ook voor jou. Heb geen ochtend urine gedaan en meteen probeer i ...
Ja ik heb precies hetzelfde! Ik 'voel' ook nigsteeds vanalles... Maargoed! Geduld is een schone zaak moeten we maar denken

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Gister en vandaag 2 verschillende testen gedaan. Beide ClearBlue , de eerst ...
Gefeliciteerd!! 鈽猴笍

4 jaar geleden

Dank jullie wel! Ik had ongeveer een week na mijn ovulatie extreme menstruatie pijn. Echt 3-4 dagen lang. Geen bloeding gehad. Nu voel ik het vooral aan mijn borsten, die doen geen pijn maar voelen zwaar en opgezwollen. Iemand een idee wanneer je echt zeker weet of je zwanger bent? Buiten natuurlijk de echo om.