323 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Dank jullie wel! Ik had ongeveer een week na mijn ovulatie extreme menstrua ...
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Als die uitblijft en de testen blijven positief dan zit je denk ik wel goed!

4 jaar geleden

Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Als die uitblijft en de testen blij ...
Zondag de 23e dus dat is al bijna, ik wacht even het (hopelijk) uitblijven mijn menstruatie af.

4 jaar geleden

Vermoedelijk 1 november (nu bijna 3 weken zwanger♥️)

4 jaar geleden

Reactie op Puzzeltje

Proficiat allemaal. Hier vandaag ook een positieve early test. Uitgerekend ...
Sterkte! Ik ben ook op 1 november uitgerekend!

4 jaar geleden

Ik blijf hier nog even stilletjes volgen. 2 verschillende positieve urinetesten maar een negatieve bloedtest nu. 😔 Dus nu nog afwachten en binnen 10 dagen opnieuw bloed laten prikken.

4 jaar geleden

Morgen lieve dames, Hier ook een voorzichtige hallo😊 Na een mk op 3 jan, Nu twee positieve testen 🙏😍 Maar mijn nod moet nog komen rond 28e.. ik weet stom om zo vroeg te testen🙈🤣 maar ik blijf positief en hoop hier met jullie een mooie tijd tegemoet te gaan❤ Uitgerekend 3 november 2020

4 jaar geleden

Hoi! Mijn NOD is morgen, maar ik had woensdag al een positieve test. Hij is goed opgelopen, vandaag echt duidelijk. Wanneer neem ik contact op met een verloskundige? Ik dacht na het weekend nog eens te testen. Het is mijn eerste zwangerschap en als het allemaal goed mag gaan ben ik 1 november uitgerekend!

4 jaar geleden

Reactie op Puzzeltje

Proficiat allemaal. Hier vandaag ook een positieve early test. Uitgerekend ...
Hier hetzelfde. Afgelopen oktober een bbz, geopereerd en linker eileider verwijderd. Nu weer een positieve test in handen. Over anderhalve week eerste echo om te kijken of het op de goede plek zit. Maar de angst is er. Ik voel met je mee! Laat het ons goed vergaan 😊

4 jaar geleden

Joehoe! Gister de eerste test gedaan maar erg wazig streepje, vanochtend een early test en ja hoor, volgens mij is het raak! Als ik het goed heb ben ik rond 4 november uitgerekend van ons eerste kindje. Vannacht heel slecht geslapen, spannend allemaal! Nu hopen dat alles goed blijft gaan. :)

4 jaar geleden

Reactie op Mari8

Joehoe! Gister de eerste test gedaan maar erg wazig streepje, vanochtend ee ...
Gefeliciteerd!! 😁 Ik ben ook 4 november uitgerekend ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Morgen lieve dames, Hier ook een voorzichtige hallo😊 Na een mk op 3 jan, ...
Gefeliciteerd!! 😁

4 jaar geleden

Reactie op gizmo22

Gefeliciteerd!! 😁 Ik ben ook 4 november uitgerekend ☺️
Oeh leuk! Ook gefeliciteerd 💕

4 jaar geleden

Reactie op Mari8

Oeh leuk! Ook gefeliciteerd 💕
Dank je! ❤️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 🍀❤ Snap de spanning wel.. na de mk is het toch weer even extra spannend. Zie er best wel tegen op om die 5e en 6e week weer door te moeten😔 Maar probeer er rustig onder te blijven en lekker te genieten.. Testen lopen gelukkig mooi op en ik mocht met een volgende zwangerschap de echo al eerder.. Volgens mij rond de 6e week nu. Dus na mijn nod meteen maar even afspraak maken 😁

4 jaar geleden

Hoi! Graag jullie advies op mijn situatie! Op 1 feb had ik eerste dag van menstruatie. Sinds mijn eerste kindje heb ik daarna onregelmatige cyclus, de ene keer 28 dagen, soms korter en soms langer. Op 15, 16 en 17 feb had ik soms wat roze na het plassen met afvegen (sorry voor teveel info) Ik had ovulatie testen geprobeerd op 9, 11, 12, tm 15 feb en allemaal negatief (dag 10 dus niet getest) Toen ik roze zag dacht ik misschien implantatie bloeding dus ben ik na paar dagen gaan testen. Op de 19e een ini mini roze licht streepje (early test zonder ochtend urine) toen testte ik weer met een early test (geen ochtend urine) op de 21e, geen streepje. Toen vandaag (weer geen ochtend urine) en weer een heel licht streepje maar iets donkerder dan de 19e (nauwelijks) Nu weet ik niet wat ik moet denken of doen! Ik weet dus niet wanneer Nod zou moeten zijn. Op de foto de testen. Bovenste is de 19e En onderste is van vandaag. Ik vier vandaag m’n verjaardag en wilde weten of ik kon drinken :p Zien jullie het überhaupt? Zou het kunnen? Alles was namelijk heel vroeg al (implantatie en eerste test) onderaan deze topic staat ook foto van de eerste test Hoor graag wat jullie vinden!

4 jaar geleden

Hoi! Graag jullie advies op mijn situatie! Op 1 feb had ik eerste dag van ...
Test van vandaag

4 jaar geleden

Test van vandaag
Hoi Carlijn! Ik zie idd ook een heel licht streepje... gefeliciteerd met je verjaardag! Wat betreft drinken zou ik het niet doen als ik het zo zie :-)

4 jaar geleden

Hoi Carlijn! Ik zie idd ook een heel licht streepje... gefeliciteerd met j ...
Dankje :)

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Dank jullie wel! Ik had ongeveer een week na mijn ovulatie extreme menstrua ...
Een positieve test betekent dat je zwanger bent, dus dan weet je het zeker ;) Of de zwangerschap goed verloopt en geen mk wordt is natuurlijk een heel ander verhaal dat ik persoonlijk zenuwslopender vind dan de vraag óf je zwanger bent. Ze hebben het over de 'two week wait' maar ik vind de 'four week wait' tot de eerste echo nog veel erger! Dan weet je pas of het goed zit, hoeveel het er zijn en of het goed groeit! Dus aan iedereen wens ik heel veel sterkte! Mijn info: 31 jaar, 1 dochter van 15 maanden, mk eind december (missed abortion al begin december), nu bijna zeker weten zwanger (slechts een indroogstreepje op de early test gisteren, morgen nogmaals testen) van hopelijk toch echt mijn tweede kindje ❤. Uitgerekend op 3 november :) En iedereen gefeliciteerd natuurlijk :D

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Een positieve test betekent dat je zwanger bent, dus dan weet je het zeker ...
Gefeliciteerd🎉🎉 Ik ben ook 3 nov uitgerekend 😁!! Op naar de echo idd💪🍀