34 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt van de fotoshoot foto's 🥰

4 jaar geleden

Oeps, hier ging het via een Whatsappje naar 1 groepsapp en 1 persoon. 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Haha hier ook. Wel met een leuke fotocollage erbij

4 jaar geleden

Heel leuk! Ik heb nog geen idee, mauro word pas 27 november 1 dus heb nog even. 😅

4 jaar geleden

Haha hier ook. Wel met een leuke fotocollage erbij
Hier zat er denk ik wel een smiley in het bericht. 🙃

4 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier doen wij dat ook zo hoor haha

4 jaar geleden

Wij hebben deze op de post gedaan 😍

4 jaar geleden

Ik heb deze voor onze dame

4 jaar geleden

Heb alleen best wel gestoeid met de tijden. Slapen jullie kindjes niet meer smiddags? Hier slaapt ze nog van 9 tot 11 en van 13 tot 15. Dus moeten het echt tussen de slaapjes door vieren.

4 jaar geleden

Ik heb deze zelf gemaakt en via de app gestuurd!

4 jaar geleden

Heb alleen best wel gestoeid met de tijden. Slapen jullie kindjes niet meer ...
Hier ook zo! Men is hier vanaf 11 uur welkom en ze kunnen wat blijven hangen als Luna weer naar bed gaat.

4 jaar geleden

Dit is onze uitnodiging. Zelf gemaakt met photoshop.

4 jaar geleden

Hier ook nog een middag dutje hoor dus ik ga eerder brood geven zodat ze eerder op bed kan en dan hebben wij vanaf 2 uur 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook… 😅

4 jaar geleden

Toevallig vandaag binnen gekregen. Op geboortekaartje hadden we ook een panter, dus vond deze wel passend☺️ (en mama houdt nou eenmaal heel vee van panterprint haha) En dan in de tekst nog staan dat we taart aansnijden om 16:00, dus als ze daarbij willen zijn op tijd moeten zijn en we regelen patat met snacks als avondeten (staat er ook in dat we wat lekkers regelen voor avondeten). En dan een QR-code (plus de link) naar het lijstje met cadeautips☺️ Oh en de vraag of ze willen laten weten als ze komen, is toch altijd wel handig met inkopen doen☺️ Hier is het dutje meestal vanaf 12:30-14:30 (Max) dus vandaar vanaf 15:00 gedaan☺️

4 jaar geleden

Dit is de voorkant geworden. Tijden om het te vieren vond ik ook lastig. Als hij niet al te vroeg wakker is redt hij het met 1 lang slaapje tussen de middag, maar heel vaak zijn het nog 2 slaapjes per dag. Ik hoop dat hij die dag een beetje uitslaapt 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Same! 🧡💚

4 jaar geleden

Dame slaapt tot half 3/ 3 uur. Net als bij de oudste is iedereen er al als ze wakker wordt. Zodra ze dan beneden komt is het al feest. Dat vonden ze hier prachtig 🤫

4 jaar geleden

Ohjee ben ik nu zo laat met uitnodigingen? Pelle wordt op 12 november 1 en we vieren het de dertiende ik dacht de uitnodigingen 2 weken van te voren te sturen.

4 jaar geleden

Reactie op Colet

Ohjee ben ik nu zo laat met uitnodigingen? Pelle wordt op 12 november 1 en ...
Heb de uitnodiging al wel gemaakt maar nog niet gestuurd. Wij vieren het de 20ste