34 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Oeps, hier ging het via een Whatsappje naar 1 groepsapp en 1 persoon. 🤭
Haha hier ook. Wel met een leuke fotocollage erbij
4 jaar geleden
Heel leuk! Ik heb nog geen idee, mauro word pas 27 november 1 dus heb nog even. 😅
4 jaar geleden
Haha hier ook. Wel met een leuke fotocollage erbij
Hier zat er denk ik wel een smiley in het bericht. 🙃
4 jaar geleden
Heb alleen best wel gestoeid met de tijden. Slapen jullie kindjes niet meer smiddags?
Hier slaapt ze nog van 9 tot 11 en van 13 tot 15. Dus moeten het echt tussen de slaapjes door vieren.
4 jaar geleden
Heb alleen best wel gestoeid met de tijden. Slapen jullie kindjes niet meer ...
Hier ook zo! Men is hier vanaf 11 uur welkom en ze kunnen wat blijven hangen als Luna weer naar bed gaat.
4 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Oeps, hier ging het via een Whatsappje naar 1 groepsapp en 1 persoon. 🤭
Hier ook… 😅
4 jaar geleden
Toevallig vandaag binnen gekregen. Op geboortekaartje hadden we ook een panter, dus vond deze wel passend☺️ (en mama houdt nou eenmaal heel vee van panterprint haha)
En dan in de tekst nog staan dat we taart aansnijden om 16:00, dus als ze daarbij willen zijn op tijd moeten zijn en we regelen patat met snacks als avondeten (staat er ook in dat we wat lekkers regelen voor avondeten).
En dan een QR-code (plus de link) naar het lijstje met cadeautips☺️
Oh en de vraag of ze willen laten weten als ze komen, is toch altijd wel handig met inkopen doen☺️
Hier is het dutje meestal vanaf 12:30-14:30 (Max) dus vandaar vanaf 15:00 gedaan☺️

4 jaar geleden
Reactie op Colet
Ohjee ben ik nu zo laat met uitnodigingen? Pelle wordt op 12 november 1 en ...
Heb de uitnodiging al wel gemaakt maar nog niet gestuurd. Wij vieren het de 20ste