16 Reacties

4 jaar geleden

Is het niet de luier die stinkt als er urine op komt. Ik heb dit probleemje namelijk ook en gebruik pampers, die stinkt gewoon als er urine op komt. Het is niet de urine zelf want me zoontje heeft me vaak ondergeplast 🤣

4 jaar geleden

Ik herken t wel. Mijn zoon zijn urine stinkt ook. Maar merk wel dat het met Etos luiers een stuk minder is.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Bij ons was dat ook met kruidvat luiers. Nu pampers harmonie en helemaal niet meer. Als je je neus erin steekt bij wijze van dan wel uiteraard...🤣

4 jaar geleden

Dat hadden wij bij kruidvat luiers. Wij gebruiken al maanden pampers en geen geur meer

4 jaar geleden

Herkenbaar! Krijg ook vaak te horen dat het ruikt, bij meerdere merken luiers. Ik ben aan het overstappen van bv naar kv en heb het idee dat het minder ruikt.

VRIEND

4 jaar geleden

Vind het ook stinken. Maar geen verschil tussen kruitvat, paupers en die van de plus (bebe ofzo). Maar bij neergelegd dat baby's stinken voor nu 🤷🏼‍♀️. Komt misschien ook doordat ze vroeger met allemaal geuren werden ingesmeerd en nu alles voor baby's juist zonder parfum is. Ik mis soms de 'goede' oude yijd dat baby's naar Zwitsal roken 😆.

4 jaar geleden

Herkenbaar! Maar ik gebruik nu de luiers van Bamboo Nature en nu is het over! Zijn wel wat duurder maar super fijn.

4 jaar geleden

Reactie op YKAH

Is het niet de luier die stinkt als er urine op komt. Ik heb dit probleemje ...
Pampers vind ik ook zo stinken inderdaad! Bij Kruidvat luiers niets te merken. Grappig hoe verschillend die ervaringen zijn!

4 jaar geleden

Hier ook hoor maar maakt qua luiers niets uit. Mijn ene zoontje heeft het erger dan de ander. Ik heb het nagevraagd op het CB en daar zeiden ze dat het een bepaalde periode is. Eventueel iets meer water bij de fles doen maar echt een oplossing is er niet.

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Bij ons was dat ook met kruidvat luiers. Nu pampers harmonie en helemaal ni ...
Wij hadden eerst ook Pampers Harmonie en toen vanwege goede reviews overgestapt om Kruidvat luiers te proberen. Maar met die luiers stinkt het veel meer! Wij gaan weer terug naar Pampers 😅
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Van onze HA kreeg ik destijds te horen dat als je kindje ziek is of ziek is geweest de urine/geslachtsdeel ook kan ruiken.

4 jaar geleden

Hier kwam het door kruidvat luiers, echt gadverdamme! Wel jammer want verder bevielen ze prima. Met pampers nergens last van.

4 jaar geleden

Hier kwam het door kruidvat luiers, echt gadverdamme! Wel jammer want verde ...
Hier ook van de kruidvat luiers,, 2,5 jaar bij me oudste en 10 maanden bij de jongste tevreden gebruik,,, gebruik ze alleen nog snachts.

4 jaar geleden

Hier kwam het door kruidvat luiers, echt gadverdamme! Wel jammer want verde ...
Hier ook urine geur door kruidvat luiers. Nu pampers premium protection en het is weg. Als het echt stinkt ipv naar urine ruikt zit er vaak een bacterie in. (blaasontsteking)

4 jaar geleden

Meer vocht laten drinken