20 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben de 1e die wakker is 😅 zoontje en man slapen nog

2 jaar geleden

Bij ons net zo was een drama nacht. Maarja hopelijk snel weer op orden en anders gewoon gaan met de flo maak me er niet meer zo druk om. Het is zo als het is.

2 jaar geleden

Reactie op Ans31

Bij ons net zo was een drama nacht. Maarja hopelijk snel weer op orden en a ...
Ja dat is ook zo. Ik had stiekem alleen gehoopt dat die adviezen zouden werken, maar helaas 🤷‍♀️😂

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ja dat is ook zo. Ik had stiekem alleen gehoopt dat die adviezen zouden wer ...
Snap ik helemaal. Maar heb er zelf ook altijd wel iets last van. Maar komt allemaal wel weer goed gewoon 2 weken even doorheen bijten.

2 jaar geleden

Mijn dochter was de hele nacht aan het spoken en viel moeilijk in slaap, nu net wakker dit is tegenwoordig wel de tijd dat ze steeds wakker word ook al is het dus nu een uur eerder😵

2 jaar geleden

Jep, hier was het ook geen succes. Volgend jaar ga ik gewoon cold turkey. Adviezen werken niet bij mijn kindje 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hier was het half 4😬 uiteindelijk nog wel terug in eigen bed en later even bij ons geslapen maar goed. Beetje jammer wel dat hele vroege wakker steeds

2 jaar geleden

Hier heeft ze na een aantal nachten spoken doorgeslapen tot half 7 🤷‍♀️ Gisteravond iets later naar bed gebracht maar verder niets anders gedaan deze week

2 jaar geleden

Gisteren later naar bed ivm Halloween vieren. Half 6 was ze wakker. Helaas. Is niet anders..

2 jaar geleden

Hier is het 7 uur en meneer slaapt nog 🙈 niks gedaan qua adviezen. Vervelend dat het bij jullie niet lekker is gegaan!

2 jaar geleden

Hier kwam ons zoontje 2x ''s nachts. Rond 2 uur (3uur oude tijd) werd hij wakker en blijf een hele tijd wakker. Nu 7.20 en slaapt nog steeds dus hoop dat hij nog even blijft liggen.

2 jaar geleden

Waarom zou je hem later naar bed doen? Later naar bed betekent juist vaak eerder wakker vanwege oververmoeidheid

2 jaar geleden

Waarom zou je hem later naar bed doen? Later naar bed betekent juist vaak e ...
Nee, experts zeggen dat als je kind een vroege vogel is je gedurende week steeds ietsjes later naar bed moet doen zodat ie niet om 5 uur wakker wordt maar gewoon om 6 uur vanwege uur terug. https://www.24baby.nl/baby/slapen/zomertijd-en-wintertijd/

2 jaar geleden

Reactie op P_km

Jep, hier was het ook geen succes. Volgend jaar ga ik gewoon cold turkey. A ...
Hahaha is ook handig om dat te weten toch? 😂

2 jaar geleden

Hier een midweekje op vakantie geweest met familie. Dus ze had de hele week niet fatsoenlijk geslapen. Lees: net zo last als ons naar bed, omdat ze daarvoor gewoon echt niet ging slapen en we na 3 pogingen per avond ons er maar bij neergelegd hebben dat ze de hele avond op bleef. En het middagdutje ging welgeteld 1x goed. Gisteravond ietsje later naar bed, omdat het wederom niet anders ging en vanochtend om 6u wakker (7u nieuwe tijd). Had zo gehoopt dat ze nog een uurtje slaap zou pakken.

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Nee, experts zeggen dat als je kind een vroege vogel is je gedurende week s ...
Slaapcoaches zeggen juist wat anders. Heb je een vroege vogel, dan eerder naar bed.

2 jaar geleden

En wat betreft uur terug heb ik niks anders gedaan dan anders. Gewoon normale tijd naar bed. Go with the flow. En ze was vandaag om 8 uur nieuwe tijd wakker. Even gerekt met buiten spelen tot 12 uur (bedtijd), dus eigenlijk 1 uur. Ze was het toen goed zat maar ging ook direct lekker slapen. Meteen weer terug naar het normale ritme

2 jaar geleden

Slaapcoaches zeggen juist wat anders. Heb je een vroege vogel, dan eerder n ...
Welke? https://www.dekinderslaapcoach.nl/wintertijd/ Maar goed, overal adviezen over. Je probeert wat en het werkt niet. Zo gaat dat met kinderen en opvoeden haha 😁

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Welke? https://www.dekinderslaapcoach.nl/wintertijd/ Maar goed, overal ad ...
Ik bedoelde in het algemeen. Niet nu met de wintertijd. Sowieso alles voor 6 uur is nacht en dan niet uit bed halen.

2 jaar geleden

Ik bedoelde in het algemeen. Niet nu met de wintertijd. Sowieso alles voor ...
Ja, maar dit gaat specifiek over wintertijd 😁 Over het algemeen snap ik inderdaad.