11 Reacties

2 jaar geleden

Hier alleen als ze moe is eigenlijk

2 jaar geleden

Geen hooikoorts of een ander allergie?

2 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Geen hooikoorts of een ander allergie?
Ik denk het niet. Hij heeft geen andere klachten zoals rode ogen of tranen in z’n ogen of iets dergelijks wat misschien wijst op hooikoorts, dus ik denk het niet

2 jaar geleden

Hier ook en hij heeft blijkbaar eczeem, ook aan de ogen al komt dat fysiek niet zo tot uiting, zijn oogleden zien wel ietske rozer... heb een maand lang zyrtec moeten geven maar ik zie geen resultaat dus gestopt nu.

2 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Hier ook en hij heeft blijkbaar eczeem, ook aan de ogen al komt dat fysiek ...
Oh wat toevallig, mijn zoontje heeft dat ook maar niet bij z’n gezicht. Denk je dat dat met elkaar te maken kan hebben?

2 jaar geleden

Dat doet mijn zoontje ook. Maar dan knippert hij met links meer dan rechts en andersom. Vindt volgens mij ook een beetje stoer dat hij dat kan. Hoop niet dat een gewoonte wordt. Dus ik probeer nu geen aandacht aan te geven hoewel dit erg grappig uitziet. Als hij zo aankomt rennen en dan gekke gezichten trekt

2 jaar geleden

Ik weet niet hoe oud je kindje is. Mijn dochtertje heeft dit echt maandenlang de hele dag door gegaan. Ik heb me ook vaak afgebraagd wat het kom zijn. Maar ik denk toch echt vermoeidheid. Nu doet ze het nog maar heel soms. Ook gelinkt aan vermoeidheid dan.

2 jaar geleden

Reactie op Liesvr

Ik weet niet hoe oud je kindje is. Mijn dochtertje heeft dit echt maandenla ...
Ah oké dat kan het inderdaad ook zijn. Hij heeft het vaak als ie ziek is, met koorts erbij. Weet niet of dat misschien iets ermee te maken heeft.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit wanneer hij moe is.

2 jaar geleden

Reactie op babytan

Mijn zoontje doet dit wanneer hij moe is.
De hele dag door?

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

De hele dag door?
Nee, maar wel als hij eigenlijk te kort heeft geslapen. Dus dan weet ik dat hij moe is zeg maar..weet niet of je er iets aan hebt.