Hoi allemaal,
Mijn zoontje wrijft de hele dag regelmatig in z’n ogen. Hierdoor lijkt het alsof hij ergens last van heeft.
De huisarts kon niks vinden en we hebben oogdruppels gekregen maar die deden niets. De huisarts gokt nu op een “gewoonte”. Is dat normaal op deze leeftijd om een gewoonte te hebben?
En zijn er meer kindjes die dit doen?
Thanks alvast!
Ik denk het niet. Hij heeft geen andere klachten zoals rode ogen of tranen in z’n ogen of iets dergelijks wat misschien wijst op hooikoorts, dus ik denk het niet
Hier ook en hij heeft blijkbaar eczeem, ook aan de ogen al komt dat fysiek niet zo tot uiting, zijn oogleden zien wel ietske rozer... heb een maand lang zyrtec moeten geven maar ik zie geen resultaat dus gestopt nu.
Dat doet mijn zoontje ook. Maar dan knippert hij met links meer dan rechts en andersom. Vindt volgens mij ook een beetje stoer dat hij dat kan. Hoop niet dat een gewoonte wordt. Dus ik probeer nu geen aandacht aan te geven hoewel dit erg grappig uitziet. Als hij zo aankomt rennen en dan gekke gezichten trekt
Ik weet niet hoe oud je kindje is. Mijn dochtertje heeft dit echt maandenlang de hele dag door gegaan. Ik heb me ook vaak afgebraagd wat het kom zijn. Maar ik denk toch echt vermoeidheid. Nu doet ze het nog maar heel soms. Ook gelinkt aan vermoeidheid dan.