6 Reacties

6 jaar geleden

Ik herken dit zo goed heb het exact het zelfde alsof je indd te veel doet hele geke buikpijn is het pff ik dacht dat ik de enige was

6 jaar geleden

Ik denk dat ik dit ook heb ja, bij mn eerste zwangerschap niets van gemerkt en nu inderdaad een pijnlijk 'zwaar' gevoel in de buik, misschien al harde buiken?

6 jaar geleden

Klinkt als harde buiken. Toch meer proberen je rust te pakken tussendoor dan nu, hoe lastig ook

6 jaar geleden

Hoi, ik heb n mannetje van ruim 2 dat ook nog regelmatig opgetild wordt. Begon met 12 weken al last van m’n rug te krijgen en VK vertelde dat je vanaf 20 weken idd op moet gaan passen met tillen (vooral boven de 5 kilo). Misschien goed om wat til-tips bij je vk te vragen? Succes!

6 jaar geleden

Ik heb zelf nog geen harde buiken gehad, dus ken het gevoel niet. Maar vk legde uit dat het voelt als een soort van steen op/in je buik. En door veel activiteit kan je baarmoeder al wat gaan krampen/verharden. Klinkt dat bekend? En bij twijfel even overleggen met vk.

6 jaar geleden

Ik ken harde buiken ook niet, maar het voelt niet als een steen op/in mijn buik. Maar wellicht het gevoel van verkrampen wel. Ik moet nog zo lang en als ik dit nu al heb... wat een zorgen soms he!