15 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn afgelopen september naar Roompot Beach resort in Zeeland geweest, dat is super goed bevallen. Fijn ruim opgezet park met alle faciliteiten, binnenspeeltuin en binnenzwembad en ligt aan het strand. We kwamen helemaal relaxed terug dat was met kind erbij nog niet eerder gelukt😅
één jaar geleden
Zoek je een accommodatie of wil je erop uit met een tent, vouwwagen of caravan? Wij gaan net als vorig jaar weer tentkamperen.
één jaar geleden
Wij zijn al bij meerdere Landal parken geweest, waaronder de Huttenheugte en de lommerbergen. Allebei heel goed bevallen. Nu gaan wij in maart naar vakantiepark Molenwaard daar is echt heel veel te doen en hebben de ook speciale peuterweken waarbij alle animatie is afgestemd op peuters. Er zit alleen geen zwembad bij.
één jaar geleden
Vind zelf center parcs zandvoort erg leuk. Meerdere parkeren van landal/center parcs sowieso erg leuk. Ik filter altijd op binnenspeelplaats.
Zelf (nog) niet geweest. Maar mij lijkt ook vakantiepark Molenwaard erg leuk. Is juist voor de kleintjes begrijp ik altijd☺️
Staat echt nog op mijn lijstje om heen te gaan!
Maar dit jaar gaan we met de 2 kids (dan 2.5 en 8.5 maand) voor het eerst met de auto naar Spanje🙈 heel benieuwd hoe ik dat ga ervaren😂
één jaar geleden
Wij zijn september 2022 op Zakynthos geweest. Een heel mooi Grieks eiland! Hotel was Aqua Bay hotel en super leuk voor kleine maar ook grote kids! Leuke glijbaantjes, piratenschip en ondiep water. Oom strand is redelijk dichtbij (loopafstand). Eten was goed en wij hadden een kamer bij het zwembad. Echt ideaal want als onze zoon op bed lag in de middag konden wij lekker bij het zwembad liggen. Schuifpui open en we waren eral 👍 zou het zeker aanraden!
één jaar geleden
Wij hebben gisteren Landal Rabbit Hill geboekt voor eind april. Ben benieuwd! Kunnen evt nog naar Dolfinarium of Apenheul, beide in de buurt.
één jaar geleden
Wij hebben gisteren Landal Rabbit Hill geboekt voor eind april. Ben benieuw ...
Ik weet niet hoelang jullie gaan en of je moet kiezen tussen beide parken. Maar dan zou ik zeker voor de Apenheul gaan. Wij zijn afgelopen jaar ook vanuit Rabbit Hill geweest. Ons zoontje was toen nog net geen 2 maar het Dolfinarium vond hij eigenlijk alleen de speeltuintjes leuk de rest van allemaal te ver weg en te kort te zien omdat de dieren steeds weer onderwater gaan. De shows zoals die er vroeger waren zijn er niet meer. Het zijn nu educatieve presentatie met dus minder trucjes enzo. Voor de dieren naar alle waarschijnlijkheid beter maar maakte voor mij wel dat ik het bezoek aan de Dolfinarium minder leuk vond en voor Pelle was het gewoon echt nog te vroeg. Denk dat het interessanter is vanaf een jaar of 6 dat ze begrijpen wat er word uitgelegd. Apenheul is echt super leuk! En op het park is ook echt genoeg leuks te doen. Ook Julianatoren (pretpark) zit er in de buurt schijnt ook heel er leuk te zijn voor peuters!
één jaar geleden
Reactie op Colet
Ik weet niet hoelang jullie gaan en of je moet kiezen tussen beide parken. ...
We gaan een midweekje. Onze dichter is ruim 2 dan. Apenheul zijn we vorig jaar geweest, was idd ook een groot succes dus hou die zeker in mn achterhoofd.
Jammer dat het dolfinarium geen shows meer heeft zeg, paar jaar geleden die dolfijnenshow en walrussen show gezien, was toen heel leuk.