11 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik ging van brown naar Difrax terug maar brown. Spenen smalle hals passen op zowel Difrax als brown en andersom. Ik vind zelf de Difrax flessen vervelend omdat ze vaak lekken dus vandaar weer terug naar d'r brown.

5 jaar geleden

Ik ben tevreden over difrax

5 jaar geleden

Bij ons begon de Difrax heel snel te lekken

5 jaar geleden

Ja past! Ik heb even de flessen van m'n zus geleend om te kijken of ze beter dronk met difrax, maar vind het vervelende flessen Vooral de maatvoering is irritant kan niet goed zien wat er over blijft... Wij houden dat nog dagelijks bij馃檲

5 jaar geleden

Ja, wij zijn van dr brown naar difrax en weer teruggegaan. Difrax heeft een vervelende maatvoering, fles moesten we heel ongelukkig vasthouden en hij lekte..

5 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Bij ons begon de Difrax heel snel te lekken
Ik wou eigenlijk na difrax gaan omdat ik de doktor brown flessen vervelend vind met schoonmaken omdat je eigenlijk het ventiel en dat stangetje niet mag uitkoken, heb het wel tot nu toe gedaan maar dat valt ook aan het ventiel te zien

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja past! Ik heb even de flessen van m'n zus geleend om te kijken of ze bete ...
Ik hou het ook nog dagelijks bij馃槉 ik vond het juist vervelend met dr brown dat je ze officieel niet mag uitkoken, heb ik tot nu toe wel altijd gedaan maar daardoor is het ventiel vervormd, bij difrax mag het wel uitgekookt worden

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

In de dop die erbij zit staat het tot 30cc je moet wel ff goed kijken anders valt het niet op馃ぃ maar zo kijk ik altijd hoeveel cc er nog overblijft

5 jaar geleden

Reactie op Nrnr

Ik wou eigenlijk na difrax gaan omdat ik de doktor brown flessen vervelend ...
Ik gebruik de magnetron sterilisator van d'r Brown die is heel makkelijk. Gekocht op marktplaats voor paar tientjes.

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik gebruik de magnetron sterilisator van d'r Brown die is heel makkelijk. G ...
Die gebruik ik ook. Top ding! Vond hem ook wel meevallen qua prijs. Even opgezocht.. en van prenatal zelf is er ook 1 en die is maar 13,99 euro.

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Dop van de fles is ook een meet ding, van 30 ml馃槈