Van een leeg vruchtzaktot een mooi kloppend hartje

kiimmveenstra
12 dagen geleden
Volgen
Vorige week schreef ik nog over dat ik met 4/5 een leeg vruchtzakje zag. Afgelopen maandag had ik mijn 2e echo en ja hoor! Ik ben nu precies 8 weken en het hartje klopte zo mooi🙏🏽. Hoop op mooi positieve vibe te Hebben voor de gene die ook zo twijfelen. Ik ben van mening en denk meerde dat een te vroege echo voor te veel stress bezorgd.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Chantal32
12 dagen geleden
Had je bij de eerste echo geen inwendige echo maar een normale? Bij mij zagen ze ook niks dus moest ik een inwendige echo ondergaan en toen zagen ze ook heel duidelijk het hartje kloppen 😊
  • Rapporteren
kiimmveenstra
12 dagen geleden
Reactie op Chantal32
Had je bij de eerste echo geen inwendige echo maar een normale? Bij mij zagen ze ook niks dus moest ik een inwendige echo ondergaan en toen zagen ze ook heel duidelijk het hartje kloppen 😊
Bij de eerste echo had ik het inwendig maar je zag gewoon alleen een leeg vruchtzakje. En als ik terug bereken was ik dus 4 weken en dat was bij mij te vroeg om te zien
  • Rapporteren
Weela
12 dagen geleden
Wat fijn dat je nu een mooi kloppen hartje gezien hebt. Idd zo een vroege echo kan zeker veel extra stress en zorgen opleveren. Gelukkig nu een mooi hartje
  • Rapporteren
Taxilou
12 dagen geleden
Wat fijn voor je, moet een hele opluchting zijn! Het is logisch dat er met 4 weken nog niets te zien is, maar kan me voorstellen dat het alleen maar voor paniek zorgt. Ik ken ook eigenlijk geen verloskundige praktijken die een vroege echo voor 6 weken doen om deze reden.
  • Rapporteren
Evs90
12 dagen geleden
Ik had zelfs een leeg vruchtzakje met 5 weken en 6 dagen. De gynaecoloog was ook niet enthousiast zei ze, maar wilde me voor de zekerheid wel een week later terug laten komen. Zo was er vorige week dinsdag een kindje te zien met kloppend hartje. 4 a 5 weken is wel erg vroeg hoor. Bij de meesten zie je met 4 weken zelfs nog niet eens een vruchtzakje 😊 maar het is een hoop stress! Fijn dat het allemaal goed is nu!
  • Rapporteren
Kelly1405
9 dagen geleden
Reactie op kiimmveenstra
Bij de eerste echo had ik het inwendig maar je zag gewoon alleen een leeg vruchtzakje. En als ik terug bereken was ik dus 4 weken en dat was bij mij te vroeg om te zien
Hier ook zo aan 5 weken . Paniek alom. Ik heb enkel.een vruchtzakje en een dooierzakje . Maar geen embryo te zien. Dokter zie dat het kon omdat het vroeg is en dat het volgende week moet te zien zijn, zeker binnen twee weken. Mijn HCG staat nu aan 7044 en was 10 dagen geleden 2464. Dus ik probeer in vertrouwen te gaan ...
  • Rapporteren
kiimmveenstra
9 dagen geleden
Reactie op Kelly1405
Hier ook zo aan 5 weken . Paniek alom. Ik heb enkel.een vruchtzakje en een dooierzakje . Maar geen embryo te zien. Dokter zie dat het kon omdat het vroeg is en dat het volgende week moet te zien zijn, zeker binnen twee weken. Mijn HCG staat nu aan 7044 en was 10 dagen geleden 2464. Dus ik probeer in vertrouwen te gaan ...
Vertrouwen hebben in je eigen lichaam, dat heb ik geleerd deze afgelopen weken. Zo te horen is het voor jou nog net te vroeg. Elk lichaam is anders he! De ene heeft het embryo al duidelijk in zicht, de andere niet. Je hebt dus al een mooi vruchtzakje + dooierzakje. 🍀🍀🍀🍀 heb vertrouwen
  • Rapporteren
Kelly1405
9 dagen geleden
Reactie op kiimmveenstra
Vertrouwen hebben in je eigen lichaam, dat heb ik geleerd deze afgelopen weken. Zo te horen is het voor jou nog net te vroeg. Elk lichaam is anders he! De ene heeft het embryo al duidelijk in zicht, de andere niet. Je hebt dus al een mooi vruchtzakje + dooierzakje. 🍀🍀🍀🍀 heb vertrouwen
Dank je Kimm
  • Rapporteren