41 Reacties
3 jaar geleden
Bij mijn dochter gedaan vanaf een maand of 7 geloof ik... ze vond het kei leuk en scheurde de hele kamer door.. 😅. Ze kon toen al wel goed zitten. Niet zelf recht op gaan zitten maar als ze zat zat ze stevig en goed!
3 jaar geleden
Ik zou persoonlijk helemaal geen loopstoeltje aanschaffen. Het staat het natuurlijk leren lopen in de weg, de heupjes worden in een onnatuurlijke houding getrokken doordat de beentjes naar beneden hangen en ze leren hun spieren niet op de juiste manier te gebruiken.
https://www.consumentenbond.nl/kind-en-veiligheid/liever-geen-loopstoel
3 jaar geleden
Reactie op Bowie123
Ik zou persoonlijk helemaal geen loopstoeltje aanschaffen. Het staat het na ...
Bij een loopstoeltje heb ik zelf ook niet zo'n prettig gevoel. Precies zoals je het hier omschrijft. Maar een loopwagentje die ze als een soort winkelkarretje voortduren lijkt me wel prima en leuk. Daarbij zullen ze wel in de juiste natuurlijke houding lopen, zij het wel met ondersteuning.
3 jaar geleden
Wij ook niet om al eerder genoemde redenen, plus ik vind het zelf een beetje onzin 🙈😆 Voegt niet zo veel toe, het is niet zo goed voor de beentjes/knieën, ze knallen overal tegenaan, dus nope 🙃😁
3 jaar geleden
Ik neem geen loopstoel. Vind het onnodig en hou mijn huis graag heel 😉🤣
3 jaar geleden
Hier gebruik ik hem zodra hij goed blijft zitten. Oudste vond het ook helemaal geweldig. (Niet al te lang natuurlijk)
Liep met 10 maanden aan de tafel en met 1 jaar los.
Doe hem wel laag genoeg zodat de beentjes niet gestrekt hoeven.
3 jaar geleden
Zodra ze goed rechtop zit en dan uiteraard geen uren achter elkaar... mijn andere kinderen zijn ook niet krom hoor hahaha ze vonden het geweldig en ik ben van mening dat er wel meer niet goed is volgens alle regeltjes...dan had ik in de zwangerschap ook niks meer gemogen tegenwoordig 😅😅😅
Ik doe het dus wel en uiteraard wel met mate
3 jaar geleden
Reactie op Kir123
Zodra ze goed rechtop zit en dan uiteraard geen uren achter elkaar... mijn ...
Jaa zo denk ik dus ook iedereen is wel heel kritisch hier. Zeker geen uren had gelezen dat maar 10 minuten perdag mag. Maar als iedereen dat zo zeg mag ik hopen dat niemand hun kind in een maxicosi heb gedaan 😑
3 jaar geleden
Ik zou gewoon doen wat goed voelt. Enige tip is goed naar je kindje kijken als die erin zit. Zie je vermoeidheid, direct eruit halen. Ik heb zelf een jumper, uit dezelfde categorie "afgeraden". Ik kijk goed naar m'n kleine en ze vindt het fantastisch. Wordt ze moe, dan haal ik haar weer direct uit.
3 jaar geleden
Reactie op Ans31
Jaa zo denk ik dus ook iedereen is wel heel kritisch hier. Zeker geen uren ...
Inderdaad.... zo zie ik vaak dat mensen vol afkeur reageren op dit soort berichten terwijl ze de baby's op de arm in slaap laten vallen of in de maxicosi of de kinderwagen al omgebouwd hebben terwijl het kind nog niet kan zitten en al die houdingen zijn ook niet goed voor langere tijd 🤣🤣