41 Reacties

3 jaar geleden

Ze is nu 7,5 maand en staat er nu vaak “zelfstandig “ in ze vind t super , maar gaat er niet lang in , idd wat al gezegd is kijk naar jou kindje en luister naar je gevoel , de mijne was 6 mnd dat ze er voor t eerst in ging , ze vind t super , en nu rent ze de hele woonkamer door en pakt ze alles wat ze pakken kan 🙈

3 jaar geleden

Onze kleine meid zit er nu ook 2 weekjes in, is bijna 8 maanden.. maar inderdaad niet te vaak en niet te lang. Bij mijn eerste kindje ook gebruikt en die had er zoveel plezier van! Hierdoor nu weer voor gekozen.

3 jaar geleden

Och, als wij rond mogen racen in onze bureaustoelen op wielen...zie ik het probleem met een loopstoeltje niet. Houdt het binnen de perken, net als in de Maxi-Cosi. Dan zal het allemaal zo'n vaart niet lopen. Ik heb mijn meisje al op een hobbelpaard gehad, uiteraard met ondersteuning en ze vond het super leuk.

3 jaar geleden

Ik zit ook te kijken naar een loopstoel maar de meeste gaan maar tot max 12 kg of heeft iemand er 1 waar ze zwaarder ook in mogen?

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik zit ook te kijken naar een loopstoel maar de meeste gaan maar tot max 12 ...
Ja precies! Hier lopen wij ook tegenaan. Onze zoon is bijna 8 maanden en de 11 kilo al voorbij. Dus we vinden het zonde om zo'n ding aan te schaffen😅

3 jaar geleden

Ze vind het geweldig

3 jaar geleden

Onze zoon krijgt fysio en zij zegt dat dat niet fijn is voor de heupjes en dan gaan dan ze sneller op hun tenen gaan lopen

3 jaar geleden

7,5md trekt zich de hele dag op. Lopen in een loopstoel kan alleen achteruit. Maar zo zelfstandig optrekken vindt hij geweldig.

3 jaar geleden

Reactie op Sita En Jerry

Onze zoon krijgt fysio en zij zegt dat dat niet fijn is voor de heupjes en ...
Oei, dan komt dat denk door de loopstoel! Onze zoon heeft een maand geleden een loopstoel gekregen en vindt dit super leuk! Maar als hij gewoon staat dan staat hij op zijn tenen. Hij staat echt nooit op platte voeten

3 jaar geleden

Reactie op ol86

Oei, dan komt dat denk door de loopstoel! Onze zoon heeft een maand geleden ...
Elke baby loop in het begin op de tenen dus zal me er geen zorgen om maken. Heb zoveel vriendinnen met kleintjes doen het allemaal de kleintjes

3 jaar geleden

Wij gaan hem niet aanschaffen. Genoeg rommel hier in huis! Box, mamaroo, bloom stoel en al dat speelgoed. Ons zoontje ligt nauwelijks in de box, alleen maar op de grond. Ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelen, wij vinden het onzin om nog zo een ding aan te schaffen. Loopt leert hij vanzelf wel wanneer hij er klaar voor is.

3 jaar geleden

Bij ons, kindje bijna 8maand we hebben de loopstoel al 2 weken maar ze gaat er enkel in als we buiten zijn en dan maar voor een hele korte periode, is een buitenspeelgoed voor ons. Dus voor het moment nog maar 3 keer in gegaan en is ook nog geen grote fan, ze wil er zelf al uit na paar minuten. Binnen zou ik het niet willen, is veel te groot en genoeg speelgoed daar 🤣

3 jaar geleden

Mijne raced de woonkamer rond ze vind het superleuk dat ze overal na toe kan

3 jaar geleden

Hier een loopstoeltje en ze vind het geweldig. Gedaan vanaf 6 maanden en ze ging er juist sneller door opstaan en lopen. Enige nadeel is dat ze ineens overal bij kan en je ze nog niet kan corrigeren zo jong 😅

3 jaar geleden

Ik heb er 1 ongevraagd gekregen. En nu vragen ze steeds zit die er al in. Vind het zelf ook niet echt wat. Heb een klein huis dus ik zie me al gaan alles kapot gestoten straks. En hij kan nog niet zelfstandig zitten dus.. Hij gaat er nog niet in. Dacht zelf maak wel snel 1 foto voor de desbetreffende tante en dan weer hup op zolder dat ding 🤣🤣 soms willen mensen geen nee horen dan maar zo

3 jaar geleden

Reactie op Ans31

Elke baby loop in het begin op de tenen dus zal me er geen zorgen om maken. ...
Dank! 😘 vanaf morgen laat ik hem dan gewoon in z’n favo speeltje rond wandelen!

3 jaar geleden

Reactie op Miepie88

Ik heb er 1 ongevraagd gekregen. En nu vragen ze steeds zit die er al in. V ...
Ooh hilarisch 😂 Sorry ik moet hier echt even op reageren, heeft niks te maken met de vraag hierboven. Mijn schoonmoeder wilde een loopstoeltje overnemen van een vriendin van haar. Wel eerst gevraagd aan ons of we er interesse in hadden (alleen maar fijn vond ik dat) en mijn man en ik zeiden allebei dat we geen loopstoeltje wilden en ook gezegd waarom... ieder zijn eigen ding toch 😊 maar wat denk je, staat dat ding toch nu in haar huis 🙈 hoe dan 🤷🏽‍♀️😂 dus als we daar zijn speelt mijn dochtertje alleen met die toeters en bellen wat er op zit vanaf de buitenkant, maar gaat er niet in zitten 😂 ja dan maar zo.

3 jaar geleden

Hier ook een gekregen, een roze van de buurmeisjes😆 maar hij vond het geweldig. Al is hij wel na 5 min ook weer klaar mee en we gebruiken hem erg weinig, dus achteraf blij dat we er zelf geen 50euro aan uit gegeven hebben. Maar heb er principieel niets op tegen.

3 jaar geleden

Voor de moeders die dit nog niet wisten: Lees 'Loopstoel: doen of niet?' door Ouders van Nu. https://www.oudersvannu.nl/baby/veiligheid/loopstoeltje-baby/ Het lezen waard voor de veiligheid van jouw kindje!

3 jaar geleden

Gewoon doen. Als de kleine het leuk vindt. Gewoon niet te lang. Mijn zoontje had eentje die we konden ombouwen naar loopwagen..super leuk ding. Hij is nu 3 en er is niks mis met zijn heupen/benen.