27 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb met 4wkn+4 gebeld. En heb met 8 weken me intake (30 maart) en met 10 weken ( 14 april) mijn eerste echo!

4 jaar geleden

Ik heb 2 dagen gewacht en toen heb ik wel gebeld ook meer omdat ik wilde uitkijken naar die dag 🤭

4 jaar geleden

Heb me meteen aangemeld en moet eind maart naar de verloskundige voor intake en 26 maart voor echo

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en heb vandaag een afspraak gemaakt voor morgen! Haha

4 jaar geleden

Ik heb gelijk de dag gebeld toen ik een positieve zwangerschapstest had. Dit was de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik heb eigenlijk gelijk gebeld. Ik mag komen met bijna 7 weken zwangerschap. Dat is redelijk vroeg maar dat is omdat mijn vorige zwangerschap een miskraam werd. En omdat ik dan nu ook lekker een tijd heb om te kiezen haha en dat is handig aangezien ik al een kindje heb en die dan nu dus gewoon mee kan!

4 jaar geleden

Ik 24 maart naar verlos en 11 april echo

4 jaar geleden

Afgelopen zaterdag heb ik een positieve test gehad, ben nu 4 weken zwanger. Heb gisteren gebeld met de verloskundige en een afspraak gemaakt voor 6 april. Heb dan een intake en eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Momandpregnant

Gefeliciteerd! Ik heb eigenlijk gelijk gebeld. Ik mag komen met bijna 7 we ...
Mijn meisje is 3 jaar. Deze breng ik maar met een smoesje bij de oppas. Ik vrees dat ze anders aan iedereen ons geheim gaat vertellen 🙈

4 jaar geleden

Hi! Ik vind t zo fijn in het nederlands mijn zwangerschap te beleven in deze app. Ik woon al 5 jaar in LA en Ben nu 4 weken zwanger met mijn lieve vriend maar vind t nog veel ste eng om aan mijn nederlandse vriendinnen te vertellen hier. Fijn dat ik toch steun enzo kan vinden hier! Ik heb zojuist mijn verzekering moeten omzetten want mijn huidige vergoed geen zwangerschap (raar he😅) en moet dus even wachten voor ik een verpleegkundige kan inschakelen. Maar kan nu al niet achten om mijn schorpioentje te ontmoeten😃

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb eerst een weekje gewacht met bellen.. gisteren heb ik de verloskundige gebeld en was toen 5 weken zwamger, ik mag 23 maart voor intake en 1e echo lamgs komen, ben dan precies 8 weken zwanger.. kan nu al niet wachten! Is hier mijn 2e zwangerschap..

4 jaar geleden

Ik heb zelf gebeld toen ik twee dagen overtijd was en de test er niet om loog. Helaas na een week toch miskraam, dus ik ga nu pas bellen als ik minimaal 5 wk ben :)

4 jaar geleden

Ik heb net gebeld. Ben nu 5.2 weken. Eerst nog maar even een test gedaan vanmorgen omdat ik het gevoel heb dat m'n symptomen een beetje afnemen, maar de test begon echt gelijk te knallen zo snel is er bij mij nog nooit een streep verschenen dus de hormonen zitten er zeker nog wel. Ik heb m'n echo afgesproken op 24 maart op 8.1 weken. Ik mocht ook eerder ivm 3 voorgaande miskramen afgelopen jaar, maar dat wou ik zelf niet. Ik ben een paar keer met 6 weken geweest dat ze me eigenlijk niet goed duidelijkheid konden geven en dat je dan de komende 2 weken echt dol word van de spanning, dat ik nu maar besloten heb om iets langer te wachten.

4 jaar geleden

Hier net gebeld. Nu 4.3 week zoals 't nu uitgerekend is. 25 maart de echo met 7.3 wk. De echo hier met 7 weken omdat ik een bbz heb gehad vorig jaar... Normaal is dit met 8 wk... Spannend weer! Maar de testen knallen nu echt heel erg. Eerste van zondag, middel van maandag en de onderste van vandaag, dus loopt mooi op 😊

4 jaar geleden

Reactie op loess

Ik heb zelf gebeld toen ik twee dagen overtijd was en de test er niet om lo ...
Jeetje wat verdrietig! Hoe lang was je toen zwanger?

4 jaar geleden

Hier net gebeld. Nu 4.3 week zoals 't nu uitgerekend is. 25 maart de echo m ...
Wauw zeg wat loopt die mooi op!

4 jaar geleden

Reactie op Fabulous

Jeetje wat verdrietig! Hoe lang was je toen zwanger?
Niet zo lang gelukkig. Nog geen vijf weken. T was ff rot maar we kijken weer vooruit!! 👶🏻 Jij nu vier weken zwanger zie ik? Wat leuk! Je weet het dan vast nog niet zo lang?

4 jaar geleden

Reactie op loess

Ik heb zelf gebeld toen ik twee dagen overtijd was en de test er niet om lo ...
Blijft toch altijd spannend de eerste weken! Hopelijk gaat 't nu wel goed! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op loess

Niet zo lang gelukkig. Nog geen vijf weken. T was ff rot maar we kijken wee ...
4 weken 3 dagen. Aller eerste zwangerschap en 1x proberen en gelijk raak. We vinden het een wonder!!

4 jaar geleden

Reactie op Fabulous

4 weken 3 dagen. Aller eerste zwangerschap en 1x proberen en gelijk raak. W ...
Wonderschoon! 🥰 geniet ervan.