22 Reacties
5 jaar geleden
Wanneer jullie dat fijn vinden. Wij proberen het nu al 2 weekjes, zowel overdag dutjes in de cosleeper als 's avonds wat eerder. Maar hij wil dr niet aan 😅 dan is hij binnen 30 minuten weer wakker. Dus als jullie het fijn vinden, lekker in eigen bedje leggen als het lukt!
5 jaar geleden
Mijn dochter slaap in de middag ook boven zo dat ze minder prikkels krijgt dus na fles van 13:00 leg ik der boven als ze eeder wakker wordt komt ze naar benden of pas als ze weer fles krijgt. Dan houden we der weer gezellig benden tot de fles van 19:00/20:00 en dan weer boven slapen en de laatse fles krijgt ze ook boven
5 jaar geleden
Vanaf 8 weken slaapt onze dame al boven ze werd gewoon pissig als ze niet haar eigen bed gelegd werd. Gaf haar zoveel meer rust. Nu slaapt ze overdag ook al vaak boven. Gaat langzaam steeds beter.
VRIEND
5 jaar geleden
Hier zijn al aardig wat topics over geopend. Even zoeken op slaap, of ritme, of bedje.. Vind je vast een heleboel antwoorden 😊
5 jaar geleden
Wij doen onze kleine al tussen 17:30 en 18:30 naar eigen bed. Baby’s bedtijd is ook beste tussen 18 en 20 uur schijnt. Hij slaapt ook beste in eigen bed. Komt dan om 00 uur, 3 uur en weer rond 6/7 uur. Hij is 9 weken en we doen dit al sinds week 6. Ook overdag alle slaapjes in bed. Wij kunnen lekker op gemak koken en hebben de avond voor onszelf. Heerlijk.
5 jaar geleden
mijn zoontje slaapt al sinds 6 weken in zijn eigen bed 'snachts. toen kreeg hij rond 23.00 zijn laatste fles, nu krijgt hij de laatste fles rond 20.30/21.00 en gaat dan naar bed. zo hebben papa en mama ook nog een avond samen.
5 jaar geleden
Reactie op savannahbastiaansen
mijn zoontje slaapt al sinds 6 weken in zijn eigen bed 'snachts. toen kreeg ...
hij is nu 13 weken
5 jaar geleden
Hier is echt elk slaapje in zijn eigen bed op zijn kamer. Maar dat komt ook omdat hij vrijwel nooit zo in slaap valt als er te veel licht of prikkels zijn.
Na de laatste fles ergens tussen half 2 en 1uur leg ik hem in een bedje ons op de kamer. Voor mijn eigen gevoel wil ik dat blijven doen tot 3 maand oud
5 jaar geleden
Hier sinds een paar weken tussen 19:00 en 20:00 naar bed (co sleeper op onze kamer) en ik ben deze week begonnen met overdag in haar ledikant op haar eigen kamer te leggen. Gaat nog niet super maar beneden wil ze ook niet goed meer slapen. Ze is alerter en daarom meer geprikkeld ofzo. En zo kan ze meteen oefenen voor als ze te groot is voor de co sleeper en ook 's nachts op haar eigen kamer gaat slapen. Ze is nu 11 weken.
5 jaar geleden
Vanaf haar geboorte slaapjes boven. Sinds een week of 4 in haar ledikantje overdag. En s'avonds in de wieg. Wij hebben haar eigenlijk vanaf begin af aan weggelegd bij vermoeidheids signalen lukte zeker niet altijd hoor. Mij is geleerd box is voor spelen, wandelwagen en bedje voor slapen
5 jaar geleden
Vanaf de geboorte slaapt hij overdag in het ledikantje op zijn eigen kamer (s nachts in het wiegje bij ons op de kamer), is zelfs zo erg dat hij in de box niet in slaap valt en als ik hem wakker in zijn ledikantje leg wel
5 jaar geleden
Mijn zoontje sliep eerst als een Roosje beneden en eigenlijk ook overal doorheen, hij is een stuk alerter nu en nu slaapt hij heel moeilijk beneden.. hazenslaapjes na 45 minuten wakker en savonds boven in bedje slaapt hij top. Denk dat ik vanaf morgen ook maar de slaapjes overdag boven probeer?
5 jaar geleden
Kleine is nu bijna 14 weken. Sinds een week valt hij savonds om 1900u niet meer in slaap in de box, blijft jammeren en kan zijn slaap niet pakken. Loop ik dan naar boven met hem en doe zijn pyjama aan, is hij helemaal gelukkig. Ligt dan nog wel een half uur-drie kwartier wakker in zijn bedje, maar wel heel tevreden dan. Wilde hem voor de gezelligheid ook lekker bij ons houden, maar hij wil dan zelf naar bed.
5 jaar geleden
Mijn zoontje sliep ook altijd bij ons beneden. Tot hij ineens hazenslaapjes ging doen en 2 avonden onze oren eraf krijste. Hij gaf zelf aan dat de slaapjes niet meer voldoende waren. Sindsdien gaat hij helaas elk slaapje naar boven. Minder gezellig overdag maar savonds daardoor wel weer een stuk fijner🤭