Veel angst

Lisaraymaker
23 dagen geleden
Volgen
Hallo allemaal Vandaag heb ik een test clear blue gedaan en ik zou nu 4 weken zwanger zijn. Ik heb zeurende pijn in onderbuik en net 1 druppel donkerbloed ontdekt. Ik heb zo bang voor een miskraam. X Lisa
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
RiKeIs
23 dagen geleden
Je kan innestelings bloed hebben dat is normaal. Het moet alleen niet zoveel zijn als bij een menstruatie (zei de verloskundige).
  • Rapporteren
Sharona 95
23 dagen geleden
Ja dat begrijp ik heel goed ja je kan op het moment niet veel het is echt afwachten misschien even iets doen waar je ontspanne door word
  • Rapporteren
shortydiiamondsz
23 dagen geleden
Schat, luister een druppel bloed is niet persee alarm zodra je meer gaat bloeden word t risico groter en dan zal ik de huisarts op de hoogte stellen ik ben ook in me vierde week en ik heb ook een irritante onderbuik pijn (lichte menstruatiepijn) maar er stond online dat dit normaal is. Ik zou je niet teveel zorgen maken zodra je voelt dat de pijn erger word zou ik naar de dokter gaan.
  • Rapporteren
Baby0907
23 dagen geleden
Ik snap dat je bang bent, maar als t geen helderrood bloed is, is er niets aan de hand, t komt goed! Ik ben ook beetje bang, maar houd vertrouwen
  • Rapporteren
luucje96
23 dagen geleden
Het kan een innestelingsbloeding zijn of nog oud bloed. Rustig aan en als het idd erger word toch maar even de dokter bellen. Good luck! 🍀❤ī¸
  • Rapporteren
AngelRinoa87
22 dagen geleden
Bij mijn derde zwangerschap had ik ook flink bloed verlies en was 4/5 weken. Ik dacht dat ik een miskraam had, zelfs tampon in gedaan. Maar bij de vk toch echo gedaan en de kleine boon zat er gewoon nog. Dus ook zelfs bij helder kan het (bij mij was het wel zo) goed gaan. Wel altijd aangeven bij je vk of gynaecoloog. En de bloeding was erg kort geen eens een halve dag (helder) en de gehele dag wat bruin bloed.
  • Rapporteren
Weela
22 dagen geleden
Vaak is er niets aan de hand. De vk zei aan de tel dat je idd wat bloed zou kunnen verliezen met afvegen af en toe en dat je een soort menstruatiekramp kan krijgen en dit heel normaal is. Ik was 4.9 toen ik belde vorige week
  • Rapporteren