8 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik heb die luchtbellen ook. Als je op de verpakking kijkt staat er uitgelegd dat dat komt door de s vorm. Ik heb geredeneerd dat die bubbels in ieder geval niet in z'n maag komen maar geen idee of het waar is. Mijn zoontje zuigt ook af en toe vacuüm en als ik hem dan los haal komen er veel bubbels en kan hij verder drinken. Ik ben er wel tevreden over met hoe weinig lucht hij binnen krijgt. Ik combineer beide merken en dat vind mijn zoontje prima.

4 jaar geleden

Is je ventieltje in de bodem van de fles wel open? Hij zou namelijk moeten ontluchten via de bodem, en dan zou je geen bellen moeten krijgen.

4 jaar geleden

Is je ventieltje in de bodem van de fles wel open? Hij zou namelijk moeten ...
Geen idee? Hoe doe ik dat?

4 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Geen idee? Hoe doe ik dat?
Je hebt de S fles neem ik aan? Heb je er geen boekje bij? Daarin staat precies hoe je de fles kunt reinigen en uit elkaar kan halen. Heb je hem nog nooit uit elkaar gehaald?🤔 https://support.difrax.com/hc/nl/articles/360003090458-Hoe-open-ik-het-ventiel-onderin-de-S-fles-

4 jaar geleden

Je hebt de S fles neem ik aan? Heb je er geen boekje bij? Daarin staat pre ...
Eerste keer gebruikt vandaag, alles uit elkaar gehaald en schoongemaakt, maar geen rekening met dat gaatje gehouden. Thanx voor het filmpje ! Maakt het een stuk duidelijker!

4 jaar geleden

Had je al een grotere speen geprobeerd bij de Dr. Brown fles? Als ze daar aan toe zijn gaan ze namelijk ook minder en moeilijker e.mn langer drinken

4 jaar geleden

Had je al een grotere speen geprobeerd bij de Dr. Brown fles? Als ze daar a ...
Ik gebruik nr2 speen van Dr. Brown, maar na de helft ongeveer gaat ze moeilijk doen als of er niks meer uitkomt, ik knijp dan in de speen en komt dan wel melk uit. Was dus heel verrast dat ze de difrax in 10 min leeg dronk , terwijl ze vanmorgen met moeite in een half uur over Dr Brown deed. En ze heeft dan echt wel honger maar halverwege dus moeilijk gaat drinken

4 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Ik gebruik nr2 speen van Dr. Brown, maar na de helft ongeveer gaat ze moeil ...
Misschien dan omwisselen naar speen 3. Wij gebruiken om de 3 en soms halverwege de fles halen we het ventiel eruit. Volgens dr brown site kun je het ventiel eruit laten bij ingedikt voeding, zeker als ze geen of weinig krampjes hebben.