6 Reacties

2 jaar geleden

Heeft ze ook veel dorst ? Het kan een symptoom zijn van diabetes t hoeft natuurlijk niet. Zou voor de zekerheid ff langs de ha gaan

2 jaar geleden

Op dit moment plast onze zoon ook heel veel, sochtends nu erg vroeg wakker omdat hij doorgelekt is. Dat is anders niet zo. Maar hij heeft wel eens vaker een periode gehad dat dit zo heeft. Mijn gevoel zegt dat het niet iets is waar ik me druk om moet maken. Misschien heeft het wel te maken met zijn tanden die nu weer doorkomen of zoiets, verder lijkt er hier in ieder geval niets iets aan de hand

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Op dit moment plast onze zoon ook heel veel, sochtends nu erg vroeg wakker ...
Bedankt voor je reactie ja het valt mij sinds deze week erg op. En als ze smiddags uit bed komt en ik geef der schone luier moet ik een half uur later of drie kwartier al weer een schone aan geven. Dacht misschien een grote maat pamper

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook wel periodes dat ze wat meer plast, maar dat hangt hier wel er echt van af of ze veel heeft gedronken. Meestal na de nacht heeft ze een volle luier en overdag zou ze zo de ene keer de hele dag als het moet met 1 luier kunnen, en de andere keer moet ik haar vaker verschonen. Maar dan zitten ze wel echt vol vol. Dus weet niet hoe dat bij jullie is dat de luier dan echt heel vol zit, drinkt ze veel ?

2 jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Mijn dochter heeft ook wel periodes dat ze wat meer plast, maar dat hangt h ...
Ja ze drink best aardig indd

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ja ze drink best aardig indd
Ik heb zelf als het kouder word dat ik ook meer moet plassen weet ook niet of dat bij de kinderen zo is