2 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben per week zo'n 8-9 uur de deur uit voor sport 's avonds en dan is mijn partner thuis. Verder is hij zo'n 3 uur per week weg voor sport en dan ben ik thuis. Een of twee keer per maand speelt hij de hele dag een kaartspel met vrienden en ben ik met haar thuis.

6 maanden geleden

Grappig.. / toevallig. Dit speeld op dit moment hier ook af Man is net naar de ha gegaan en die heeft het advies ( oa) meer me time in te plannen. Wij beide zitten in of tegen een burnout aan. Ikzelf voor hobbys' ( tijd voor mij alleen) als ze slaapt in de middag. Soms dus 2 x een uurtje pw. Af en toe in de avond 1 uurtje wandelen. Verder niet. Man om de wk ( ongeveer) gaat hij een avond met vrienden drinken. De volgende ochtend is hij hopelijk oke genoeg om te doen met ons. Ik ben bij haar. Verder ging man elke week wel 2 , 3 a 4 uur motorrijden. (Ligt aan het weer)Ik ben bij haar. Man heeft op de dagen dat ik werk bij thuiskomst uur tot 1.5 of langer voor zichzelf. 2 x per jaar gaat hij met vrienden een weekendje motorrijden ( vrijdag tot zondag of maandag) Ik ben dan bij haar. Man wil nog meer tijd voor zichzelf. Gaf aan dat ik ook meer tijd voor mijzelf moet inplannen. Wij hebben geen ouders enz die voor ons dochter kan zorgen, en om nu elke keer een oppas te nemen kost ook echt te veel.